"איך תזהי שאת בקשר פוגעני?": הסרטון המצמרר של דיאנה רז שנרצחה על ידי בעלה

רז, שעל פי החשד נרצחה על ידי בן זוגה השוטר, שימשה כיועצת זוגית ותחזקה עמודי פייסבוק ויוטיוב שמקבלים כעת משמעות אחרת לגמרי • "הרבה פעמים קשה מאוד מאוד לזהות, כי האלימות הפיזית בעצם לא מתקיימת" • הערב החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו

דיאנה רז ובעלה החשוד ברצח // צילום: רשתות חברתיות // דיאנה רז ובעלה החשוד ברצח, צילום: רשתות חברתיות

דיאנה רז, שנרצחה על פי החשד על ידי בעלה השוטר, עבדה כיועצת זוגית ותחזקה דפי פייסבוק ויוטיוב, שהסרטונים שבהם מקבלים כעת משמעות מצמררת. 

באחד הסרטונים (מעל הפסקה) היא אומרת בתחילת הסרטון, שזכה לכותרת "איך תזהי שאת בקשר פוגעני ואלים?": "הרבה פעמים קשה מאוד מאוד לזהות, כי האלימות הפיזית בעצם לא מתקיימת. אני מעלה את הלייב הזה בגלל הרצח האחרון, עם אבא לשתי ילדות. נשוי. מאוד קשה לי לעשות את הלייב הזה. הרבה פעמים אנחנו אומרים: 'לי זה לא יקרה', 'אני אדע לעצור את זה'".

בסרטון נוסף שפרסמה רז תחת הכותרת "למה את מאפשרת יחס כזה בזוגיות?" היא מספרת על בחורה אנונימית שפתה אליה ותיארה לה הקנטות מצד בן זוגה. "אני מרגישה ממש איך הוא יורד עליי ומקטין אותי, שהוא רוצה אותי בתוך הקשר", תיארה רז את מה שאמרה לה המטופלת.

רז כזכור נרצחה אתמול על פי החשד על ידי בעלה, שוטר, בביתם שבנעלה אשר בבנימין. הוא יובא הערב לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים.

מפרטי החקירה עולה כי הבעל, שמשרת כסייר בתחנת משטרת מודיעין, ירה באשתו למוות סביב השעה 14:00, ולאחר המעשה התקשר למשטרה והודיע כי רצח את אשתו. כוחות משטרה ומד"א שהגיעו למקום מצאו את גופת האישה כשעליה סימני ירי. 

לאחר ההודאה, הוא התקשר לאמו הגרה ביישוב סמוך וביקש ממנה להגיע לבית הזוג ולאסוף את הילדים. על פי החשד, ארבעת ילדיהם של הזוג היו בבית בעת ביצוע המעשה.

דיאנה עבדה כמאמנת לזוגיות, החשוד ברצח עבד כקואצ'ר לפני גיוסו למשטרה. רק בחודש דצמבר האחרון, פרסמה פוסט העוסק בזוגיות שלה, עם זאת, לא ניתן למצוא בו רמזים לטרגדיה הנוראה שעתידה להתרחש. 

בפוסט, בו הקורבן סיפרה על קשר קודם שלה, והזוגיות עם בעלה – במסגרת עבודתה כיועצת זוגית. "אחרי בניית ביטחון משמעותי הכרתי את **** - אישי היקר ואב ילדיי איתו אני חווה אושר מדהים יום יום", כתבה בפוסט שקיבל משמעות נוראה רק חודשים ספורים לאחר מכן.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר