יום ראשון, 02.06.2024 שעה 18:47
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

וי על הדרבי הראשון: קטש ניצח את אולימפיאקוס

המאמן הישראלי צלח את האתגר הראשון שלו מול היריבה העירונית ביורוליג, בזכות 77:88 ענק ומרשים בחוץ. ריאל הובסה 84:64 לבאסקוניה, פנרבחצ'ה ניצחה

|
עודד קטש (אורן בן חקון)
עודד קטש (אורן בן חקון)

המחזור ה-24 ביורוליג נמשך הערב (שישי), כאשר עודד קטש רשם הישג נהדר כשניצח עם פנאתינייקוס 77:88 את אולימפיאקוס בדרבי היווני הגדול. בנוסף, ריאל מדריד הובסה 84:64 בבית על ידי באסקוניה, בעוד פנרבחצ’ה, הקבוצה הלוהטת של אירופה, הכניעה בביתה את זניט סנט פטרסבורג, שמאבדת גובה במאבקי השמינייה עם הפסד שלישי ברציפות באירופה. כמו כן, באיירן מינכן ניצחה 95:101 את אלבה ברלין אחרי הארכה, וילרבאן רשמה 69:78 סופר חשוב על ארמני מילאנו.

אולימפיאקוס – פנאתינייקוס 77:88

היה זה משחקו השמיני של עודד קטש על הקווים – והניצחון הכי יוקרתי שהשיג מאז חתם בקבוצה. המאמן שעבר את ירושלים לפני כחודש והגיע לפנאתינייקוס העלה את מאזן הקבוצה ל-9 ניצחונות, לעומת 14 הפסדים, בזכות ניצחון ענק ומרשים על היריבה המרה. 

הרבע הראשון הראשון הסתיים ב-18:21 לפנא ובמחצית היתרון של האורחת והמאמן הישראלי עמד על 3 נקודות. גם ברבעי השלישי המשיכה הקבוצה לשמור על הובלה קטנה אך יציבה עם ריצת 19:23 ו-54:61 בכניסה לרבע המכריע, בו השלימו את המלאכה בדרך לניצחון בדרבי הראשון של קטש. הווארד סנט-רוס סיים כקלע המוביל של המנצחת עם 20 נקודות, בעוד 20 נק’ של שאקיל מקיסיק מנגד לא הספיקו למארחת.

עודד קטש (אורן בן חקון)עודד קטש (אורן בן חקון)

וילרבאן – ארמני מילאנו 69:78

הפתעה גדולה. הקבוצה הצרפתית גברה על האיטלקים ויכולים לחלום על מקום בשמינייה. דויד ליטי סיים כקלע המוביל של המארחת עם 16 נקודות, בעוד 18 נק’ של שאבון שילדס מנגד לא הספיקו. אחרי רבע ראשון שהסתיים ב-20:23 לווילרבאן, פער שלוש הנקודות נשמר גם בירידה להפסקה עם 37:40. גם בחצי השני המקומיים המשיכו להפגין עליונות ובייחוד ברבע המכריע, בו השלימו 13:26 בדרך לניצחון החשוב.

ריאל מדריד – באסקוניה 84:64

מה קורה לבלאנקוס? המארחת ספגה הפסד שמיני העונה עם תבוסה כואבת בבית כשלא יכלו מול הצגה של אצ’ילה פולונארה שסיים עם 18 נקודות. ריאל מצידה קיבלה תרומה דלה כשהקלע המוביל היה אלברטו אלבלדה עם 12 נק’. באסקוניה הגיע חמה כבר מהפתיחה ורשמה 15:28 ברבע הראשון. בשני ריאל התעוררה והשלימה ריצת 9:19, אולם חזרה לאכזב בחצי השני ובייחוד ברבע האחרון בו ספגה 24:12 בדרך לתבוסה כואבת.

באיירן מינכן – אלבה ברלין 95:101 (אחרי הארכה)

בתום מותחן והארכה, הבווארים רשמו ניצחון נוסף במאבקיהם להתבסס בשמינייה, בעוד הקבוצה מבירת גרמניה נותרה בתחתית למרות מאבק נאה. הרבע הראשון נגמר ב-10:26 לאלבה, במחצית האורחים המשיכו להחזיק בפער דו ספרתי עם 33:43. אולם החצי השני הביא איתו התעוררות של באיירן והכל הוביל לשניות מותחות.

9 שניות לסיום, ווייד בולדווין קלע שלשה וקבע שוויון 87 והארכה. בחמש הדקות הנוספות רשמה המארחת 8:14 והשיגה ניצחון יקר. ג’יילן ריינולדס הוביל את באיירן עם 24 נקודות שנוספו ל-21 של בולדווין. מנגד, 20 נק’ של בן לאמרס לא הספיקו לאלבה.

פנרבחצ’ה – זניט סנט פטרסבורג 84:92

מי יעצור את החבורה הלוהטת מטורקיה? הערב המארחים שוב הפגינו אופי נפלא בדקות הסיום ועשו עוד צעד משמעותי לעבר הבטחת מקום בשמינייה, כשעלו למאזן של 10:14 עם ניצחון מספר 8 ברציפות (!). מנגד, החבורה הרוסית, אחת הקבוצות המפתיעות של העונה, המשיכה בדעיכה ורשמה הפסד תשיעי, אך עדיין גם היא חזק במאבקי העלייה. ננדו דה קולו הצטיין עם 24 נקודות ו-7 אסיסטים, מרקו גודוריץ’ המצוין, ששינה את המארחת מקצה לקצה, תרם הפעם 19 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. כמו כן, יאן וסלי הבלתי נגמר סיפק הפעם 16 נקודות ו-4 אסיסטים, כולל כמובן המון עוצמה מתחת לסלים.

74:100 ענק למכבי ת"א על ב"ש האומללה
אסור לפספס
נגןהתנין הנשכן חיכה לשחקני נבחרת אנגליה
מי משחקני נבחרת אנגליה קיבל ביס מהתנין?
נגןנחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נגןכואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
כואב: ספיד נפצע בתחרות גלגול הגבינה מההר
נגןקאסמירו עובד עם היורש על ביעטה מעל החומה
קאסמירו מלמד את הבן שלו לבעוט מעל החומה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */