שתף קטע נבחר

עוד הפסד מפתיע: פדרר הודח באשטוריל

שבוע אחרי ההפסד לגולביס ברומא, המדורג 1 בעולם נכנע בחצי הגמר לספרדי אלברט מונטאנייס. מריה מרטינס-סאנצ'ס הפתיעה גם את ילנה יאנקוביץ' וזכתה בטורניר רומא

משהו לא טוב עובר על רוג'ר פדרר בפתיחת עונת החימר. שבוע אחרי שהודח כבר במשחקו הראשון בטורניר רומא, המדורג 1 בעולם הפסיד הערב (ש') גם בחצי גמר אשטוריל בפורטוגל, שוב מול יריב נחות בהרבה על הנייר.

 

פדרר, שבעוד שישה שבועות ישבור את שיא השבועות כמספר 1 בעולם של פיט סמפראס (286 שבועות), נעצר בחצי הגמר בפורטוגל עם הפסד 6:2, 7:6 (5) מול הספרדי אלברט מונטאנייס.


מה עובר עליו? רוג'ר פדרר במשבר לפני הרולאן גארוס? (AFP)

 

אחרי המערכה הראשונה החד-צדדית, בשנייה השווייצרי עוד נתן פייט, אבל נכנע בשובר שיוויון ורשם עוד הדחה מוקדמת, לפני שינסה השבוע להגן על תארו מאשתקד בטורניר מדריד, הכנה האחרונה לפני הרולאן גארוס בסוף החודש.

 

מונטאנייס יפגוש בגמר ביום ראשון את הפורטוגלי פרדריקו ג'יל, שמנע דרבי ספרדי לאחר שגבר 2:6, 7:5, 3:6 על גיז'רמו גארסיה-לופס.

 

בטורניר רומא לנשים כבר יש אלופה, מריה מרטינס-סאנצ'ס. הספרדייה, שרשמה שבוע מצוין בבירת איטליה, הפתיעה בגמר גם את ילנה יאנקוביץ'. הסרבית אמנם הגיעה בכושר נהדר, אחרי שהדיחה ברצף את ונוס וסרינה וויליאמס, אך במשחק על התואר נכנעה 7:6 (5), 7:5.

 

"היה משחק ממש קשה ומשונה, היא משחקת בסגנון שונה לגמרי מרוב הבנות בסבב, עם הרבה דרופים ומשחק של הגשה ועלייה לרשת. היא שמאלית ומאוד מסוכנת", סיכמה יאנקוביץ' את הסיבות להפסד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים