שתף קטע נבחר

גרמניה: נירנברג למבחנים, ורדר ברמן באלופות

לאחר 0:1 קטן על קלן, רצו אוהדי נירנברג למקלטים, וגילו שהאנובר ניצחה את בוכום, שירדה לליגה השנייה. 1:1 עם המבורג העלה את ברמן לצ'מפיונס. באיירן סיימה עם ניצחון וחגגה אליפות, שטוטגרט בליגה האירופית

אלמוג כהן ימשיך לעקוב בדריכות. הליגה הגרמנית הגיעה היום (ש') לסיומה, כשעיקר העניין היה בתחתית, לאור העובדה שבאיירן מינכן חגגה אליפות כבר במחזור הקודם. נירנברג, בוכום והאנובר נאבקו על מקום בבונדסליגה, ובסיום בוכום ירדה, נירנברג תתמודד במבחנים והאנובר שרדה עונה נוספת.

 

 

הקבוצה בה מיועד אלמוג כהן ממכבי נתניה לשחק בעונה הבאה, אם זו תשרוד בליגה הבכירה, ניצחה אמנם את קלן 0:1 בבית, בזכות שער של אנדראס אוטל בדקה ה-88, אך הניצחון הגדול של האנובר בבוכום 0:3 לא הותיר לה סיכוי לשרוד. שערים של ארנולד ברוחינק (דקה 9), מייק האנקה (23) וסרג'יו פינטו (44) סגרו עניין להאנובר, והורידו סופית את המארחת לליגה השנייה.

 

מרבית ההתעניינות בצמרת סבבה את הכרטיסים לליגת האלופות ולליגה האירופית. בקרב על המקום השלישי, שמוליך לצ'מפיונס, ניצחה ורדר ברמן, לאחר שסיימה ב-1:1 מול המבורג. קלאודיו פיסארו קבע 0:1 לברמן בדקה ה-58, רוד ואן ניסטלרוי איזן בדקה ה-82.

 

מבחינתה של המבורג, התיקו הזה סתם סופית את הגולל על סיכוייה לתפוס את המקום השישי, שמוליך לליגה האירופית. זאת, לאור ה-1:1 של שטוטגרט בחוץ מול הופנהיים, ששלח את האורחים למפעל האירופי השני בחשיבותו. קקאו כבש לאורחים בדקה ה-19, אך בוריס ווקביץ' איזן בדקה ה-44 וסגר עניין.


כך ייעשה לאיש. לואיס ואן חאל בורח ממבול של בירה (AP)

  

לברקוזן, שקיוותה להפסד של ברמן כדי לתפוס את המקום השלישי, לא עשתה את העבודה הדרושה, כשנפרדה ב-1:1 מול בורוסיה מנשנגלאדבך. פטריק הלמס כבר ראשון לזכות לברקוזן (34), ברוורס איזן בדקה ה-55 וקבע את תוצאת המשחק.

 

האלופה הגאה, באיירן מינכן, סיימה את העונה בטעם טוב, לאחר 1:3 על הרטה ברלין שכבר ירדה ליגה. איביצה אוליץ' המשיך בכושר הנפלא שלו, כשבדקה ה-20 כבש את הראשון של באיירן. אוהדי הרטה המתינו 40 דקות כדי לצפות בשיוויון, שהגיע מרגלו של גוסטבו ראמוס. כמו אלופה אמיתית, באיירן הבטיחה את הניצחון תוך 13 דקות, כשאריאן רובן כבש צמד בדקות 74 ו-87 וסגר עניין.


פרינגס מברמן מנסה לבלום את ואן ניסטלרוי ויארולים (AP)

 

יתר התוצאות

וולפסבורג - איינטרכט פרנקפורט 1:3 (לוולפסבורג: מיסימוביץ', רייטר וזדקו. לפרנקפורט: אלטינטופ)

 

מיינץ - שאלקה 0:0

 

פרייבורג - דורטמונד 1:3 (לפרייבורג: אידריסו, צמד לפפיס. לדורטמונד: באריוס)  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים