שתף קטע נבחר

מאמן סין: "לערוך בדיקת מיניות לשחקנית קוריאה"

שאנג ריו הודיע כי נבחרתו תפנה לפיפ"א אם יון סון פארק מדרום קוריאה, שפרשה לפני חמש שנים מכדורגל, תיכלל בסגל לאליפות אסיה הקרובה: "יש לה קול עמוק, זה מוזר"

קסטר סמניה, גרסת הכדורגל? בדרום קוריאה סוערות בימים האחרונים הרוחות, ולאו דווקא בגלל השכנה המאיימת מצפון, אלא בגלל אליפות אסיה לנשים בכדורגל שתיפתח בעוד פחות משבועיים.

 

שאנג רוי, מאמן נבחרת הנשים בכדורגל של סין, שתארח את הטורניר הגדול בין ה-19 ל-30 לחודש, הודיע כי יפנה לפיפ"א אם היריבה הגדולה שלו ושל נבחרתו, דרום קוריאה, תכליל בסגל את יון סון פארק, שפרשה לפני חמש שנים ממשחק פעיל וחזרה לפעילות באופן מפתיע.


קסטר סמניה. גם היא עמדה במרכז סערה דומה (צילום: AFP)

 

פארק בת ה-24 כבשה 13 שערים ב-11 הופעות במדי נבחרת דרום קוריאה לפני שפרשה באופן מפתיע ב-2005 בהיותה בגיל 19 בלבד. "אם היא תהיה בסגל, אנחנו נפנה לפי"א שיבדקו את מינה", טען שאנג. "כששמענו שהיא חוזרת, היינו בשוק". שחקנית הנבחרת הסינית, לי ג'י, הוסיפה: "הקול שלה כל כך עמוק, זה מוזר".

 

בסין לא סתם מפחדים מעצם השתתפותה של חלוצת דרום קוריאה בטורניר היוקרתי. לפני שש שנים, כשפארק היתה בת 18 בלבד, היא כבשה שלושער מול הסיניות ב-0:3 באליפות אסיה עד גיל 19. שנה לאחר מכן עזרה לדרום קוריאה להשיג 'וי' נוסף מול סין, הפעם בבוגרות, מה שהיה הניצחון הראשון מזה 18 שנים על היריבה המרה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יון סון פארק
צילום: Getty Images imagebankk
מומלצים