שתף קטע נבחר

שמח ברמה"ש: רם וארליך העפילו לגמר הצ'לנג'ר

'אנדיוני' שרדו משחק לא פשוט וינסו בשבת לשחזר את הזכייה מ-2008 ב-Israel Open. אמיר חדד פרש מטניס, הברזילאי אלבס בגמר היחידים

כמו בימים היפים. אנדי רם ויוני ארליך, ששיחקו לאורך השבוע בסיבובים הראשונים של צ'לנג'ר רמת השרון במגרש מספר 14, חזרו למגרש אותו הם מכירים ואוהבים יותר מכל - המגרש המרכזי, אצטדיון קנדה.

 

וממש כמו בימים היפים שלהם ביחד בגביע דייויס, 'אנדיוני' שוב לא אכזבו, ניצחו 6:7 (6), 2:6 את רובן במלמאנס וקונסטנטין קראבצ'וק והעפילו לגמר הטורניר הביתי, ה-Israel Open, שבו זכו ב-2008 והפסידו בגמר אשתקד.

 

אחרי שני נצחונות קלילים בתחילת דרכם בטורניר, לראשונה השבוע רם וארליך נאלצו להתאמץ ולהציג ניצוצות של היכולת שהביאה אותם בזמנו להיות בין הצמדים הטובים בעולם. המערכה הראשונה היתה צמודה-צמודה, לא מעט בזכות ההגשות החזקות של הרוסי קראבצ'וק ובעיקר בזכות החבטות המדויקות מהקו האחורי של הבלגי במלמאנס.


רם וארליך. התאמצו, אבל עלו לגמר (צילום: אורן אהרוני)

 

אלא שרם וארליך - שוב, כמו בימים הטובים - היו חדים וטובים יותר ברגעי האמת. למשל, כשהצילו נקודת שבירה קריטית בשלהי המערכה הראשונה, או כשידעו להתאושש מהחמצת שתי נקודות מערכה ביתרון 4:6 בשובר שוויון. במערכה השניה 'אנדיוני' כבר ניצלו את ה'דאון' של יריביהם בעקבות איבוד המערכה הצמודה והם ברחו ל-0:4 מהיר, בדרך ל-2:6 והכרטיס לגמר.

 

"ניצחנו משחק קשה, הכי קשה שלנו השבוע, אבל העיקר שעשינו את העבודה כמו שצריך. עכשיו נשאר לנו עוד משחק אחד כדי להשלים את המשימה שלנו", סיכם ארליך המאושר בסיום.

 

רם, שזכה לעידוד מהשורה הראשונה של אשתו שירי והבן אלון (שחגג בחודש שעבר יום הולדת שנה), אמר: "היה כיף לשחק שוב באצטדיון המרכזי כאן מול הקהל שאנחנו כל כך אוהבים. משמח אותנו לעלות לגמר ונקווה שגם אחרי המשחק בשבת תהיה לנו סיבה לשמוח ולחייך".


ארליך. "העיקר שעשינו את העבודה כמו שצריך" (צילום: אורן אהרוני)

 

'אנדיוני', שהבטיחו לעצמם 60 נקודות דירוג ופרס כספי של 3,600 דולר, יתמודדו בגמר מול אלכסנדר פייה (אוסטריה) וסיימון שטדלר (גרמניה), שניצחו 6:7 (6), 7:6 (2), 9:11 דרמטי את אמיר חדד וקובק.

 

אמיר חדד זכה לטקס פרישה מרגש

אם כבר חדד, אז לפני משחק הזוגות הטניסאי בן ה-32 זכה לטקס פרידה מרגש. חדד, שיפרוש בסיום הטורניר הנוכחי מטניס פעיל, קיבל מגן הוקרה ואמר בהתרגשות: "אין לי מילים להודות לכל החברים והמשפחה שלי שתמכו בי לאורך כל הקריירה. בלעדיהם לא הייתי כאן ואני שמח שיש לי את הכבוד להיות חלק מטקס מרגש כזה".

 

 

מי שהתרגש לא פחות היה הראל לוי, שבין דמעות לא מעטות, אמר: "אמיר, בשבילנו השחקנים אתה היית יותר מחבר, היית כמו משפחה. אנחנו מקווים שעכשיו תתרום לנו כמאמן אפילו חלק מכל מה שתרמת לנו לאורך השנים כשחקן וחבר".


חדד. בסיום הטורניר יפרוש מטניס מקצועני (צילום: אורן אהרוני)

 

הברזילאי אלבס עלה לגמר היחידים

במשחק שפתח את היום ברמת השרון, טיאגו אלבס היה ראשון העולים לגמר. הברזילאי חזר מפיגור 4:0 במערכה הראשונה לניצחון 5:7, 4:6 על הטורקי מרסל אילהן.

 

אלבס, שעשוי להיות מחר הזוכה הזר השלישי ברציפות של הטורניר ברמת השרון (אחרי אילהן עצמו ב-2008 והטייוואני ין סון לו אשתקד), יתמודד בגמר בשבת מול האירי קונור נילאנד (מדיחם של נועם אוקון, ריינר שוטלר והראל לוי בדרך למעמד) שניצח את הגרמני דניס גרמלמאייר.


אלבס. יריבו בגמר ייקבע בשבת (צילום: אורן אהרוני)

 

אגב, הגמרים בשבת ייחלו ב-14:00 (משחק הזוגות ייפתח בסביבות 16:00, אחרי משחק ראווה בין מיקי ברקוביץ' לדורון ג'מצ'י). מחיר הכרטיסים - 25 שקל.


פורסם לראשונה 07/05/2010 18:47

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
יוני ארליך
צילום: אורן אהרוני
מומלצים