"נתנתק מהטכנולוגיה ונחזור לטבע": תיעוד מכת מתנגדי החיסונים

כתבת חדשות 13 חדרה לכת "לביאות השם", שם משוכנעים שהקורונה היא אמצעי לדילול האוכלוסייה, חוששים שבחיסונים מסתתרים שבבים ובטוחים שהמדינה רוצה לחסן את כלל האזרחים - רק כדי לשלוט בהם

זמן צפייה: 10:03

בחודשים האחרונים ובאופן חשאי ובמידור קיצוני, קמה תנועה של אנשים המשוכנעת כי הקורונה היא אמצעי לדילול האוכלוסייה ולשליטה אלקטרונית באזרחים. בין היתר, חברי הקבוצה הזו פועלים בשידול אלפי אזרחים שלא להתחסן. בנוסף, הם מאמינים כי הולכת להתרחש שואה שלישית, שהמזון בעולם ייגמר וכי המדינה תפסיק את זרם החשמל, ואז תחסן את כלל האזרחים בכפייה כדי לשלוט בהם. "אני בטוחה שהסינים כבר תקעו להם איזה שבב במוח, הם מאוד חכמים", אמרה אחת מנשות תנועת "לביאות השם", בה חברות נשים שדוגלות בהתנגדות אקטיבית לחיסונים, ואף בביצוע מעשים פליליים.

למשל שרה, אחת הנשים החברות בתנועה זו, התגוררה עד לפני חודש במרכז הארץ עם שתי בנותיה בנות ה-8 וה-10, אך מאז היא נעלמה. "דיברתי עם בנותיי יום לפני יום הולדתן, ולא קלטתי שהן מתחילות להיעלם", אמר א', אבי הבנות ובעלה לשעבר של שרה. במסגרת התחקיר, כתבת חדשות 13 חשפה את שיטות הפעולה של הקבוצה: קודם האם הראתה חרדה מהקורונה וביקשה להעביר את בנותיה לחינוך ביתי, ולאחר שהקשר עם בית הספר והאב נותק - היא ברחה עם ילדיה להרים שבנגב. "זו קבוצה של אנשים חזקים שבטוחים כי העולם חוזר על עצמו וכי היציאה ממצרים כרוכה בשהייה במדבר".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

"המוות הפך לבן בית כאן": בחזרה למחלקת הקורונה המסוכנת בישראל

"כאילו שוב הכניסו אותנו לגטו": ניצולי השואה ששרדו את הקורונה

המוטציה הבריטית בקרב ילדים: 75 אלף נשאים, עלייה במספר החולים

תיעוד מתוך מפגש סודי של נשות ''לביאות השם'' לקראת תכנון בריחה אפשרית למדבר עם ילדיהן
תיעוד מתוך מפגש סודי של נשות ''לביאות השם'' לקראת תכנון בריחה אפשרית למדבר עם ילדיהן | צילום: חדשות 13

לאחר שא' דיווח למשטרה כי בנותיו נעלמו, היא פתחה בחיפושים ואיתרה את המאהל בו שהו הבנות, אך פקידות הסעד שחררו אותן עם אימן לאחר שאיבחנו כי מצבן של הבנות הוא טוב. זמן מה לאחר מכן, שרה ובנותיה שוב נעלמו, והמשטרה חזרה לחפש אחריהן, ואף ביקשה את עזרת הציבור. מפרטים שידועים עד כה, עולה כי שרה זרקה את הטלפון הישן שלה, קנתה טלפון כשר במטרה שכוחות הביטחון לא יוכלו לעקוב אחריה, וכי תושב בדואי הכניס אותן לאילת בדרך לא חוקית, סיפרה מ', אשת סודה של שרה וחברתה הטובה, עמה היא בקשר.

היעלמותה של שרה ובנותיה באה בעקבות האמונה בתאוריית הקונספירציה האמריקנית לפיה חיילי פימ"ה (הסוכנות הפדרלית לניהול מצבי חירום) יובאו לארץ כדי לאכוף בכוח את מבצע החיסונים באופן אכזרי ואלים. "אין לי בעיה לרדת למדבר עם הילדים, הבעיה היא שהם יסמנו אותנו ויורידו לנו איזה ריסוס אחד וגמרנו", אמרה אחת האימהות שהשתתפה בכנס סודי אילו הצליחה להסתנן כתבת חדשות 13. "נתנתק מהטכנולוגיה ונחזור לטבע". למרות היעלמותן של משפחות עם ילדים קטנים, פעילות התנועה אינה נעצרת, ואנשיה ממשיכים לפעול במלוא המרץ.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "חקירת נסיבות היעדרן של האם ובנותיה עדיין מתנהלת. כל היודע דבר על מקום הימצאן מתבקש לפנות לתחנת משטרה או לחיג למוקד 100".