שתף קטע נבחר

מכבי פ"ת: העונה הסתיימה? ממש לא

על אף שהקבוצה הבוגרת השלימה את משחקיה בפלייאוף האמצעי, ארבע קבוצות ממחלקות הנוער יתמודדו במשחקי גמר גביע המדינה. חניכיו של פרדי דוד יגיעו מיוזמתם ליום הפתוח של ההתאחדות בשישי כדי לתמוך בילדים

מכבי פתח תקווה אמנם סיימה את העונה עם נצחון על הפועל באר שבע, אולם קבוצות מחלקת הנוער של המועדון הגיעו בדיוק למאני-טיים של העונה. לא פחות מארבע קבוצות ממחלקות הנוער ישתתפו בשבוע הקרוב במשחקי גמר גביע המדינה לילדים.

 

הראשונים יהיו קבוצות ילדים ג' (8:30) וטרום א' (10:30) שיתמודדו מחר מול מכבי נתניה ומכבי ת"א בהתאמה באצטדיון הלאומי ברמת גן במסגרת יום הפנינג של ההתאחדות לכדורגל. שחקני הקבוצה הבוגרת התארגנו מיוזמתם ויגיעו מחר לרמת גן במטרה לתמוך בילדים ולעודד אותם על מנת שיניפו את הגביע בסוף היום.


מגמאדוב. בפ"ת ממתינים לתשובתו (צילום: אורן אהרוני)

 

"אין ספק שזו גאווה למועדון שארבע קבוצות בגילאים השונים מגיעות לשב האחרון של הגביע", נמסר ממכבי פתח תקווה. "מדובר בדור העתיד של הקבוצה, ואנו מקווים לשוב מחר הביתה עם הגביעים". שני משחקי גמר נוספים ייערכו ביום רביעי וביום שבת הבא.

 

בתוך כך, במועדון ממתינים לתשובה של מוראד מגמאדוב, שצריך לקבל החלטה האם הוא פותח את העונה הבאה כשחקן פעיל. כידוע, מגמדוב תיכנן לפרוש בתום העונה הנוכחית, אולם במועדון אופטימיים לגבי האפשרות שהוא יתחיל עונה נוספת בקבוצה. תשובה מצידו של הקפטן האגדי צפויה להתקבל בשבועיים הקרובים.

 

הנהלת הקבוצה תחתים בקרוב את המגן קובי גנון על חוזה חדש, כאשר במקביל נמשכות השיחות מול נבושה מרינקוביץ' וסבסטיאן סנסוני, איתם מעוניינים להמשיך את ההתקשרות. ואנצ'ו טריאנוב וטומיסלב בוסיץ' סיימו את דרכם בקבוצה בתום העונה, ואילו הפערים הכספיים מול דרגוסלב יבריץ' סוללים גם את דרכו החוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
פרדי דוד
צילום: אורן אהרוני
מומלצים