ביום הולדת בתה: קורין גדעון נגד איכילוב

המנחה שרק ילדה את בתה הבכורה, העלתה סטורי מלא זעם על התנאים בבית החולים • "היא היתה בחדר פרטי במחלקת יולדות חדשה ומפוארת", נמסר בתגובה

מתוך האינסטגרם // קורין גדעון בבי"ח איכילוב

קורין גדעון תיעדה במהלך החודשים האחרונים את שלל שלבי ההיריון שלה - מההכרזה עליו ועד הלידה היום (רביעי) בבוקר. כעת נראה שהמנחה הצעירה לא חוסכת מעוקביה גם את תהליך ההתאוששות ונראה שהחוויה לא עוברת בצורה נעימה במיוחד, אם לשפוט לפי סטורי שהעלתה באותו יום ממש בו נולדה בתה הבכורה.

גדעון מבשרת לעוקביה: "היא כאן" // מתוך האינסטגרם
גדעון מבשרת לעוקביה: "היא כאן" // מתוך האינסטגרם

• תאוריה: האם יהודה יודח - ויחזור?

גדעון שילדה והתאשפזה בבית החולים "איכילוב", כתבה כך: "מי שמתכננת ללדת באיכילוב - קחו בחשבון שהמחלקות מזעזעות! חדרי הלידה מדהימים וכוח האדם שם מהמם, אבל במחלקות - עולם אחר... אני מהבוקר בחדר פנימי, בלי חלון אפילו, בלי חמצן, בלי לדעת אם אור או חושך. בקושי כורסה ליד המיטה. כנראה כי לא הפעלתי קשרים או ביקשתי פרוטקציות, כנראה כי אין לי 'רופא סלב' שידאג לי... כי אני תמיד מעדיפה לבוא פשוט, וככה גם באתי לפה".

המנחה ממשיכה ומבהירה שהיא לא דורשת יחס מיוחד: "זה לא קשור אליי, לאף אחד לא מגיע יחס כזה!!! לאף תינוק ולאף יולדת לא מגיע לשהות בחדר חנוק. עצוב מאוד שככה הדברים מתנהלים. 12 שעות אחרי לידה ועדיין לא נשמתי אוויר צח על אף שהובטח לי לעבור חדר מהבוקר ועל אף כל תחנוניי... ועוד אני 'קורין גדעון'. עלאק".

חדר זהה לזה של קורין גדעון:

מבית החולים "ליס" ליולדות נמסרה התגובה: "קורין גדעון שלום, מעולם בכל שנותיי כרופא לא נתקלתי בפוסט איום כמו שכתבת על מחלקת היולדות שלנו. לרגע חשבתי שאובחנת כחולת קורונה ואת שוהה במחלקת קורונה לצד יולדות אחרות שאובחנו למאומתות ביום המאושר בחייהן שבאמת הפך לחוויה טראומטית. אבל לא, 'ואני עוד קורין גדעון' כמו שהדגשת בסטורי שלך ובשיח האיום והמבזה בו דיברת כלפיי צוות האחיות במחלקה, אושפזת 'רק' בחדר פרטי במחלקת יולדות חדשה ומפוארת שנפתחה לפני חודשים בודדים וכוללת מיטה מתכווננת, טלוויזיה חכמה 55 אינטש, מגש ארוחות אישי לחדר וכורסה נפתחת לבעל. כנראה שהתנאים האלו, מהמפוארים ביותר ברפואה הציבורית, מזעזעים עבורך. אז קורין, ראשית, המון אושר ונחת ואני שמח על חווית הלידה הטובה שעברת. יחד עם זאת, צר לי עבורך שכך בחרת להשתלח בצוות מסור שעובד ימים ולילות ולהוציא דיבתו של בית חולים בצורה מכוערת כזו. ברגעים כאלו, אני פשוט יודע שזה יותר מעיד על עצמך מאשר עלינו. פרופ׳ יריב יוגב וצוות בית החולים ליס".

• נעים להכיר: החברה האמיתית של רמי ורד

• זה הדייר שהולך להטריף את בית "האח הגדול"

• ימית חושפת: "הדבר הכי חשוב בבית 'האח הגדול'"

התגובה לעיל עלתה גם בחשבון האינסטגרם של בית החולים, בצירוף תמונה של חדר בבית החולים ליס.

תגובת בית החולים באינסטגרם
תגובת בית החולים באינסטגרם
הסטורי של גדעון // מתוך האינסטגרם
הסטורי של גדעון // מתוך האינסטגרם
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר