צדיק בינו // צילום: משה שי // "הוטעה על ידי הנהגת". צדיק בינו

צדיק בינו חשוד שנמלט מזירת תאונה

בעל השליטה בבנק הבינלאומי חשוד שגרם לפציעת שתי נהגות בתאונת דרכים בת"א • "הוא אמר לנו לעצור בצד - ומיד נמלט מהמקום" • עורכי דינו: "הוא עזב את הזירה רק לאחר שהנהגת אמרה לו שהכל בסדר"

אחד האנשים העשירים בארץ ובעל השליטה בבנק הבינלאומי, צדיק בינו בן ה-77, חשוד שנמלט ביום חמישי האחרון מזירת תאונה באזור חוף הצוק שבצפון תל אביב. כמה שעות לאחר התאונה נחקר בינו באזהרה לאחר שזומן לתחנת המשטרה. באת כוחו עו"ד גל שרון מסרה: "צדיק אזרח שומר חוק. הוא הוטעה על ידי הנהגת שאמרה לו שהכל בסדר ואז הוא עזב את המקום".

מדובר בתאונה בין שלושה כלי רכב, שאירעה בכביש שבין מלון מנדרין לבין צומת גלילות. צדיק התנגש ברכב שהתנגש ברכב שלפניו. לטענת הנהגת באחד הרכבים, צדיק אמר לה שכדאי לעצור כמה מטרים בצד ולאחר מכן נמלט מהמקום. 

לוחית הרישוי של בינו נחקקה על הרכב בו פגע, וכך עלו על פרטיו של צדיק ובוחני התנועה זימנו אותו לחקירה באותו יום, שבסיומה שוחרר. מאוחר יותר, הגיעה אחת המעורבות לטיפול בבית החולים לאחר שטענה כי היא סובלת מכאבי גב ואילו השנייה לא הלכה לבית החולים.

באי כוחו של צדיק בינו, עו"ד גל שרון ואיל שמרון, אמרו ל"ישראל היום" כי מדובר בתאונת דרכים קלה של חזית אחור של שני רכבים שנסעו לפני צדיק, וכי הוא לא הספיק לבלום ופגע קלות ברכב שלפניו. 

לדבריהם, "בינו יצא מהרכב והיה שם כחמש דקות במהלכם הציע לנהגת ברכב שלפניו להחליף פרטים, אולם היא אמרה לו שלא צריך כי אין נזק ואין נפגעים והוא עזב את המקום. כעבור מספר שעות הוא הופתע שנקרא למשטרה, הוא מסר את כל הפרטים, שיתף פעולה. מרשנו אזרח שומר חוק שלצערו הוטעה על ידי הנהגת במקום התאונה ועזב את המקום והדברים יתבררו בעתיד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו