הלם: קארדי בי הלכה עם שמלה שקופה לקניון

הכוכבת החליטה שאף אחד לא יתעלם מקיומה, גם נשיא ארצות הברית שלא הזמין אותה לשיר בהשבעה • כדי להחזיר אליה את הכותרות, היא הלכה לקניון עם שמלה הזויה לחלוטין

כוכבת הראפ המצליחה קארדי בי סובבה ראשים בסוף השבוע האחרון (שישי) במראה אדום ושקוף לחלוטין בסטייל עתידני ונועז במיוחד, אותו לבשה לכבוד בילוי שופינג ברחוב הקניות המפורסם בבוורלי הילס, רודיאו דרייב בלוס אנג'לס.

 


View this post on Instagram

A post shared by Cardi B (@cairdib)


View this post on Instagram

A post shared by Cardi B Fan Account (@dabaddiecardib)

הכוכבת בת ה-28 יצאה ליום קניות יחד עם בעלה כוכב מוזיקת הראפ האמריקני אופסט. לפני שיצאו מהבית הם פרסמו תמונה באינסטגרם, שם יש לה 81.5 מיליון עוקבים, כשהיא לובשת את השמלה המדוברת ובעלה עומד לצידה.

הראפרית לבשה שמלה בעיצוב אישי שלא משאירה הרבה מקום לדמיון, של מעצב האופנה פייר לואיס אוברי בצבע אדום אש, בגזרה צמודה מבד שקוף לגמרי באורך מידי מבד רשת ייחודי שעליה מודפס הדפס בצבעי לבה חמה ומתחת היא לבשה חוטיני חוט שחור בלבד.


View this post on Instagram

A post shared by Cardi B (@cairdib)

השמלה הייחודית הושלמה עם שרוולון סריג לבן מבד צמר שהמשיך לאורך הצדדים של השמלה, ויצר מראה אליפסה שהדגיש את הקימורים הנשיים של הכוכבת.

קארדי בי השלימה את הלוק הנועז עם סנדלי עקב אדומים מעור עם ניטים של YSL שמחירם 1,295 דולרים, מסכת פנים אדומה של KAZE שמחירה 200 דולרים, משקפי שמש אדומים ולק זהב מטאלי על ציפורני החתול שלה.

באופן לא מפתיע, כל הצופים ועוברי האורח ברחוב עצרו כדי לצלם ולתעד את הרגע המדובר. במגזין האופנה הנחשב הרפר'ס בזאר כתבו שאולי מכיוון שקארדי בי לא הוזמנה על ידי נשיא ארצות הברית החדש ג'ו ביידן לשיר בטקס ההשבעה שלו, היא החליטה להשיב לעצמה תשומת לב, לעשות שואו מקומי ולהחזיר את הפוקוס אליה כמו שרק היא יודעת.


View this post on Instagram

A post shared by Cardi B Official Fan Account (@cardibbb_official)

למרות השוק והזעזוע מהשמלה המדוברת, לא ניתן היה להתעלם גם מטבעת האירוסין הענקית שעל ידה, אותה קיבלה מבעלה, יהלום לבן ענק בשווי 8 קראט שמחירה 500 אלף דולרים. 

זוכת פרסי הגראמי לא החסירה אף פרט ממיליוני העוקבים שלה, ופרסמה שלל תמונות וסרטונים של עצמה במראה המדובר עם סלפי קרוב של הטבעת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר