ג'ורג' בוש, לשעבר נשיא ארצות הברית, אהב את הטיפה המרה - את זה כולנו ידענו. מה שמסקרן הוא תהליך הגמילה שלו, אם היה כזה. עכשיו, ספר חדש של לורה בוש חושף איך הנשיא הצליח להפסיק לשתות.

הגברת הראשונה לשעבר מגלה סודות ומקדמת את הספר החדש שלה על הספה של אופרה ווינפרי: "השתייה הייתה חלק בלתי נפרד מחיי החברה שלנו בבית. שתינו הרבה מאוד, קראנו לזה שלושת ה"B" - הוא אהב לשתות בירה, בורבון (וויסקי משובח) וליקר ברנדי בנדיקט.

ג'ורג' הפסיק לשתות כשקיבל את החשבון מהבר

הפסיד - וניצח. הנשיא לשעבר בוש (צילום: רויטרס)
האם ג'ורג' חזר לשתות ? | צילום: רויטרס

לורה בוש סיפרה לאופרה שהיא ובעלה הלכו עם חברים לחגוג יום הולדת 40 בקולורדו ספרינגס. "היו לנו את... אהה... אתם יודעים, סוף שבוע פרוע של שתייה, לא שונה מכל אחד אחר. שמענו את השקת הכוסות שוב ושוב באחרות הערב ואז ג'ורג' בוש התעורר וראה שהוא רוצה להפסיק והוא הפסיק, הוא הצליח להפסיק".

בוש עבר מליקר ביצים - לביצים מקושקשות. לורה אומרת שהיא מעולם לא הציגה אולטימטום ומעולם לא אמרה את השורה שייחסה לה התקשורת: "זה או אני או הוויסקי". כששואלים אותה על השיחות בנושא השתייה היא אומרת: "התלוצצתי ואמרתי שג'ורג' בוש הפסיק לשתות בגלל שהוא קיבל את החשבון מהבר". עכשיו יש שמועות שג'ורג' בוש חזר לטיפה המרה.