מור קורן – חוות דעת

הציון הפסיכומטרי הוא הכלי השני העיקרי, שבעזרתו ממיינים מועמדים לתואר ראשון. הכלי הראשון הוא ציוני הבגרות, כמובן. כידוע, רוב הניגשים לבחינה הפסיכומטרית נעזרים בקורס הכנה, ומשום שיש מבחר גדול מאוד של מכונים בכל רחבי הארץ – הבחירה הופכת לקשה יותר

depositphotos

על מנת לקבל חוות דעת אמיתית, אין טוב מביקור במכון הפסיכומטרי ושיחה עם תלמידים שלומדים במכון. הם יכולים להעיד ממקור ראשון וחסר אינטרס כיצד הרגישו במהלך הקורס, האם הלימוד תאם את ציפיותיהם והאם היו ממליצים על הקורס לחבריהם. קפצנו לבקר במכון מור קורן כדי לדבר עם תלמידים ולשמוע דעות מקרוב. להלן כמה חוות דעת של תלמידים במכון.


רוני לוי: “מקום מדהים, מקצועי, יחס אישי ומורים מהשורה הראשונה! בתור אחת שפחות מתחברת לחלק הכמותי בבחינה, בזכות מור קורן אני מבינה תרגילים שלא הבנתי כל חיי! אין ספק שזה המקום לכל תלמיד שרוצה להצליח! מקום עם יחס אישי שבו מסבירים את החומר בצורה ברורה ומכינים את התלמידים בדיוק כמו שצריך. מקום עם תמיכה וסביבה טובה ללימודים שלא מוותרת על אף אחד!
“למרות שבחלק מהשיעורים נאלצנו ללמוד בצורה מקוונת, עקב הקורונה, השיעורים והחומר הנלמד עוברים בצורה ממש מדהימה! עשו לעצמכם טובה, מחפשים קורס על רמה? רק מור קורן!”


אריאל אלטלף: “לאחר סקר שוק מקיף וטלפונים כמעט לכל מכוני ההכנה לפסיכומטרי, הגעתי למור קורן. הוסבר לי בטלפון כי הלימודים מתקיימים בכיתות קטנות, ושמעתי על רמת המדריכים ועל ספרי הלימוד שכתובים ברמה אחת מעל המבחן. בשיעור הניסיון שקיבלתי חינם, אכן כך הקורס. היחס אישי, הספרים באיכות מאוד גבוהה (הרבה יותר טובים מהמתחרים עם השמות המפורסמים ביותר), והדבר הכי חשוב – יחס המורים פשוט מדהים! ממליצה בחום!”


נופר רקה: “אני חייבת לשתף שלאחר שעשיתי קורס פסיכומטרי ראשון בקידום ולא הצלחתי, נרשמתי למור קורן. אין מה להשוות בין רמת הספרים, היחס ומקצועיות המורים של מור קורן לקידום, והייתי מאוד סקפטית…
“איך שהקורס התחיל הופתעתי לטובה משיטות הלימוד החדשות ומהיחס האישי והאכפתי של צוות המורים, לא הייתה שאלה שלא הבנתי ולא קיבלתי עליה מענה! בתור מישהי שעשתה קורס בקידום ובגרות מלאה במדעים הופתעתי מאוד לטובה, היה לי למה להשוות!
“מור ואיתי הם פשוט צוות מנצח, הם היו פשוט מעולים! הסבירו בצורה ממש פשוטה שהיה קל להבין. היה שווה כל שקל ששילמתי.
“אני מודה לצוות המורים ולמור קורן מכל הלב על כל התקופה, על הליווי הצמוד ועל תחושת הביטחון כשאני ניגשת לבחינה הכי מוכנה שאפשר”.


רנה וילקר: “הקורס ברמה מאוד גבוהה! צוות המורים, מור ואיתי, מלמדים באופן מקצועי. שיטת הלימוד לכל אורך הקורס היא ללמוד ‘ברמה אחת מעל המבחן הסופי’ – קשה באימונים קל בקרב. התוצאות לא משקרות – רוב תלמידי הקורס מקבלים ציונים הרבה יותר גבוהים ביחס לקורסים אחרים. גם אחותי למדה אצל מור והוציאה 694. אני אישית מקווה להוציא יותר! ממליצה מכל הלב”!


אביב שמיר: “חיפשתי מקום עם מורים מעולים, כיתות קטנות עם תלמידים ברמה שלי ואווירת לימוד טובה – זה בדיוק מה שהיה בקורס! לא יכולתי לדמיין קורס טוב יותר. הוצאתי 747 בבחינה! מומלץ בחום”.


גלית לוי: “למען האמת, זו לא הייתה הפעם הראשונה שניגשתי לבחינה או לקורס. בבחינה הראשונה שעשיתי ניסיתי ללמוד לבד. הייתה לי ערכת ספרים שקיבלתי מאחי הגדול ונעזרתי גם בחומרים שמצאתי חינם באינטרנט. זה היה עוד בתיכון וחשבתי שבגלל שאני בכל מקרה לומדת חומר דומה בבית הספר, אני אסתדר ואקבל ציון גבוה. לצערי זה לא קרה! ניסיתי אחר כך, בזמן הצבא, לגשת שוב, הפעם במכון מוכר. הקורס היה בסדר אבל הרגשתי שמתקדמים מאוד מהר ושאין באמת זמן או סובלנות לשאלות. האמת היא שגם לא הרגשתי הכי בנוח להגיד שלא הבנתי משהו, מול 30 תלמידים שאני לא מכירה. זה יצר מצב שאני שותקת גם כשיש שאלות שאני לא מבינה וזה השאיר אותי די מתוסכלת! הייתי מחכה בסוף השיעור למורה כדי לשאול אותו ישירות, אבל תמיד היה אליו תור ארוך. לצערי, קיבלתי ציון לא מספק פעם נוספת.


“אחרי השחרור טיילתי, עבדתי וחסכתי. התחלתי לשמוע מהרבה אנשים סביבי על מכון בשם מור קורן, שאני מודה שלא הכרתי. המכון נמצא במרכז תל-אביב ליד מגדלי עזריאלי. הדבר הראשון שבלט לי היה עוד בפגישה המקדימה. הגעתי למקום ומור קורן בעצמו ניהל איתי שיחה והקשיב לי. הסברתי לו מה אני צריכה ומה עברתי עד לאותה נקודה. מור היה מאוד סובלני והראה לי בדיוק מה הקורס שלו מציע. ראיתי ציונים של עשרות תלמידים שלמדו במכון של מור קורן והוציאו ציונים מעולים – רובם הוציאו ציון הגבוה ביותר מ-120 נקודות מהממוצע של המרכז הארצי. ראיתי שיעור ניסיון כדי להתרשם משיטת הלימוד והחלטתי להירשם.


“עכשיו, בהסתכלות לאחור, אני ממש יכולה להצביע על הדברים שעזרו לי להצליח אצל מור קורן בשונה ממכונים אחרים. הדבר הכי חשוב הוא גודל הכיתה. למדתי בכיתה של 10 תלמידים. זה גרם לי להרגיש הרבה יותר בנוח לכל אורך הקורס. יש אווירה טובה של לימודים, עברנו על הרבה יותר תרגילים ושיטות בכיתה וקיבלתי כלים איך לפתור כל תרגיל בפחות מדקה! מור קורן בעצמו לימד אותי במקביל למדריך נוסף, איתי.


“איתי הוא בוגר אוניברסיטת תל-אביב. יש לו תואר בפסיכולוגיה וזה מאוד הורגש בשיטת הלימוד שלו. מעבר לגישות מהירות מאוד לפתרון, הוא גם נתן הרבה טיפים להתמודדות עם לחץ, כלומר, הכנה מהצד המנטלי, שגם זה מאוד חשוב. התחושה שיש שני מדריכים קשובים ומנוסים ממש עוזרת להרגשה הכללית בתקופה הזו, שהיא לא קלה. בנוסף התחברתי למספר תלמידים בקורס ולמדנו ביחד, זה גרם לי ללמוד הרבה יותר שעות מאשר אם הייתי לומדת לבד.


“חומר הלימוד הוא מאוד מרכזי וחשוב. הרבה תלמידים שניגשים פעם ראשונה פשוט לא מבינים כמה זה חשוב. הספרים של מור היו הספרים הכי מפורטים שראיתי. רמת הקושי הייתה ממש גבוהה, בהשוואה לספרים שהכרתי לפני. לצערי, רק בקורס של מור קורן הבנתי בפעם הראשונה כמה חשוב לתרגל מספרי לימוד עם תרגילים דומים לסגנון השאלות בבחינה הסופית בשביל להצליח במבחן, כי חלק גדול מהתרגול מתבצע בבית, בזמן הכנת השיעורים.


“לשמחתי, השגתי את הציון שרציתי – 735 – ועכשיו אני בשלבי המיון ללימודי רפואה. אם אני צריכה לחשוב על טיפ לתלמידים שמחפשים קורס פסיכומטרי, אני אומרת מכל הלב שלא כדאי לחסוך או להתפשר על קורס. בזבזתי יותר משנה על לימודי פסיכומטרי! תלמדו מהטעות שעשיתי! עדיף לעשות פעם אחת פסיכומטרי במקום הכי מומלץ ולא לעבור את הסיוט שעברתי! ואם החלטתם לעשות קורס עם מכון, אז אין לי ספק שמור קורן פסיכומטרי הוא הכי טוב”.


לסיכום: דיברנו עם כמה תלמידים וקיבלנו חוות דעת די דומות על המקום. כיתה קטנה, צוות מורים מעולים וחומרי לימוד ברמה הכי גבוהה שיש! כיף לראות שיש בית ספר שחשוב לו שכל תלמיד יצליח! למידע נוסף על קורס פסיכומטרי של מור קורן.


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר