בגדי ילדים לחורף – כמה צריך ומה בדיוק?

החורף כבר כאן, וכשזה קורה – מתחיל הבלגן. פתאום לא מוצאים מכנסיים ארוכים בארון, השרוולים של החולצות הארוכות מגיעים בקושי עד המרפק, וכל התארגנות הבוקר כולל ההגעה בזמן לבית הספר ולגן – מוטלת בספק. מה עושים? מתארגנים על בגדי ילדים לחורף כמה שיותר מהר, ועוברים את החורף הרבה יותר בכיף.

צילום יח"צ מבאבלס

כמה בגדי חורף צריכים לילדים?


על מנת להשיב על השאלה הכל כך מדויקת הזאת, נעזרנו בבעלים של “באבלס” – אתר מותגי בגדי ילדים באינטרנט. וזה מה שהיה להם לומר: “התשובה לשאלה הזאת תלויה כמובן בילד הספציפי, בגיל שלו ובהורים, אבל אפשר לעשות קצת סדר ולדבר על הצרכים הבסיסיים.


ילדים בגיל גן – ילדים בגיל גן, בהכללה כמובן, מתלכלכים יותר. הם מתעסקים רוב היום בטושים, צבעי גואש, דבק וכריכים עם ממרחים שונים, וחוזרים הרבה פעמים הביתה עם בגדים מוכתמים. מכיוון שכך, כדאי מאוד שהמלתחה שלהם תכיל לפחות 10 סטים שונים, שיכולים כמובן לכלול חליפות גן אבל גם כמה סטים יותר חגיגיים. בין היתר חשוב לדאוג לרכוש עבור ילדים בגיל הגן סווטשירטים לילדים, בגדי ספורט לילדים וכשני ג’ינסים או מכנסיים מכופתרים לאירועים. כמובן שחשוב לדאוג גם לנעליים סגורות לחורף ואפשר להצטייד גם בזוג מגפיים, כי בגיל הזה השלוליות מהוות אטרקציה מדהימה לשכשך בה רגליים.


ילדים בבית הספר היסודי – ילדים בבית ספר יסודי צריכים לחורף לא מעט בגדים, וכאן, מעבר לשיקול הפרקטי, נכנס גם שיקול של מותגים. אולי בכיתות הנמוכות יותר הילדים עוד לא מודעים לזה, ואז אפשר לאבזר אותם פחות או יותר כמו שמאבזרים את ילדי הגן בתוספת של עוד סט קצת יותר איכותי וחגיגי; אבל, בכיתות הגבוהות יותר, מתחיל להיכנס שיקול ה”קוליות” והמותגים, וחשוב לדאוג לילדים לבגדים מעט יותר מעוצבים. בין היתר, כדאי מאוד שבגילאים האלה יהיו כמה זוגות של ליווייס – Levis לילדים (או ליוויס דיזל) – יופי של מותג ג’ינס לימי החורף, סווטשירטים ושאר בגדי מותגים כגון:


  • ריפליי – Replay
  • הוגו בוס Hugo boss
  • דונה קארן donna karan
  • טימברלנד Timberland
  • פפה ג’ינס Pepe jeans
  • סטיב מאדן Steve Maden
  • יומברו Umbro,
  • אורו ואחרים

בגדי ספורט מבית נייק      Nike, אדידס Adidas ,  פילה Filla, נעליים טובות כמו למשל נעלי מליסה ואחרים.


ילדים בבית ספר תיכון – הילדים הגדולים יותר בוחרים בדרך כלל את הבגדים בעצמם, ובכל זאת, כדאי להקפיד שיהיו להם מספיק חולצות ארוכות כי בגיל הזה ההורמונים משתוללים וצריך להתחשב בריחות הגוף. בנוסף, חשוב מאוד שיהיו להם מספר זוגות ליוויס לילדים גדולים, נעלי ספורט, בגדי ספורט וכמובן – בגדי חורף נוספים שהם רוצים ואוהבים.


המזל של ההורים של היום הוא שברוב בתי הספר דוגלים במדיניות של תלבושת אחידה, וכך כולם צריכים להגיע לבית הספר עם חולצה חלקה עם סמל בית הספר, ורק הצבעים יכולים להשתנות. למרות זאת, בימי שישי ברוב בתי הספר אפשר להגיע עם איזה בגדים שרוצים, ומעבר לכך יש גם שעות נוספות בהן הילדים לא בבית הספר, ועבורן צריך בגדי חורף לילדים בכמות נכונה. חשוב לזכור שילדים גדלים מהר, ולכן אין צורך להתאבזר בכמויות היסטריות של בגדים, אבל כן צריך שיהיו מספיק בגדים כדי שיהיו בגדים בארון גם כשלא הספקתם לעשות כביסה”.


ומה עם מעילים?


“בגדי חורף לילדים חייבים לכלול גם מעילים, אם כי חשוב לזכור שאנחנו חיים בישראל ושאין פה הרבה יותר מדיי ימים של חורף אמיתי. לכן, כדאי שיהיו בארון הרבה סווטשירטים לילדים, מעיל פוך אחד לטיולים בחרמון ומעיל רוח קליל – שיאפשר לכם לשלוח אותם לבית הספר ולגן כשחמים להם ונעים”.


לאור כל האמור לעיל, רגע לפני שאתם מתחילים במסע קניות – עשו סדר בארונות: העבירו הלאה בגדים שכבר קטנים, זרקו בגדים קרועים או מוכתמים בכתמים שלא יורדים, העלו את בגדי הקיץ למעלה ופנו מקום בארון לבגדי החורף החדשים. רק אחרי שהארונות מוכנים – התחילו ברכישת בגדי חורף לילדים, שיעזרו לכם לעבור את החורף בשלום – ובלי יותר מדיי קשיים.


חורף נעים!


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר