"הילדים של משה – הערבות של כולנו": קמפיין לגיוס המונים נפתח לעזרת משפחתו של משה חרזי ז"ל, שנפטר בשל מחדל רפואי חמור בבית החולים איכילוב בסוף השבוע האחרון. "משה המקסים, אדם צנוע עם נתינה אין סופית, הותיר אחריו אישה וחמישה יתומים, כשהקטנה בת שש", נכתב בעמוד הקמפיין שמזמין את הציבור לעזור למשפחה שנותרה ללא משענת כלכלית.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

חרזי בן ה-47, נפטר ביום שישי האחרון לאחר שמכונת ההנשמה שאליה היה מחובר החולה הפסיקה לפעול. בדרך כלל אם דבר כזה קורה, יש התרעות קוליות, צפצופים ואזעקות שנשמעות בכל המחלקה. עם זאת, מסיבה שטרם התבררה, במשך דקות ארוכות הצוות הרפואי לא הגיע לחרזי ולמרבה הצער הוא נפטר.

חבריו של משה ז"ל הקימו קמפיין לגיוס המונים לעזרת המשפחה והציבו יעד של 300 אלף ש"ח. הקמפיין רק התחיל וכבר גויס יותר מ-12% מהיעד. "הקמפיין כולו מבוסס על חסד נטו, כאשר כל הנוגעים בדבר ואנשי המקצוע שנרתמו לקמפיין עושים את מלאכתם ללא כל תמורה", כתבו המקימים.

משה חרזי, חולה הקורונה שנפטר לאחר שמכונת ההנשמה שלו התנתקה (צילום: באדיבות המשפחה)
משה ז"ל ואשתו טלי | צילום: באדיבות המשפחה

"אני מרגישה שבעלי מת לחינם", אמרה בתחילת השבוע אשתו, טלי. "משה לא היה אדם חולה. טיפול נמרץ צריך להיות עם צוות מלא, לא להשאיר את החולים ללא השגחה".

בהמשך סיפרה טלי בדמעות על השיחה האחרונה המשותפת שלה עם משה, רגע לפני שהורדם בשל הידרדרות במצבו: "השיחה האחרונה שלי עם משה הייתה מאוד לא נעימה. לפני שהרדימו אותו, בכוחותיו האחרונים הוא אמר לי 'טלי הם רוצים להרדים אותי, אני מפחד, אני פה לבד אני מפחד'. גם אני פחדתי מאוד מזה, אבל אמרתי לו 'לא נורא, אתה כנראה צריך את העזרה של המכשירים, תבטיח לי שאתה חוזר, תבטיח לי שאתה מגדל איתי את הילדים, תבטיח לי שאתה עובר את זה'. משה אמר לרופא 'ואם אני לא אקום?', אז הרופא אמר לו 'אל תדאג, קמים מזה, אתה בחור צעיר, אנחנו עוזרים לך בנשימה'".

למעוניינים לתרום באמצעות עמוד הקמפיין – לחצו כאן