שתף קטע נבחר

עובר לאוטרכט? בן סהר יחכה לתשובות מישראל

החלוץ זומן למחנה האימונים של הנבחרת הצעירה באילות, אך המעבר לאוטרכט נתקע בשל חילופי המאמנים בקבוצה ההולנדית. סוכנו: "אנחנו עדיין מחכים"

חלוץ נבחרת ישראל, בן סהר, זומן לסגל הנבחרת הצעירה ויגיע מחר (ד') לארץ על מנת שיוכל להצטרף לחבריו במחנה האימון באילות. לצד הכוכבים המקומיים, דוגמת אייל גולסה, ביברס נאתכו ואחרים, זומנו גם שני לגיונרים נוספים - נס זמיר מחטאפה וגיל שוחט מקבוצת בונר הגרמנית.

 

סהר כאמור, יצטרף לנבחרת הצעירה החדשה שמגבש המאמן מוטי איווניר. זו תשחק בסיום המחנה מול אוזבקיסטאן הבוגרת, שנמצאת במחנה אימון בארץ (א', 18:00, כניסה חופשית באיצטדיון ר"ג), ללא טוטו תמוז, מוחמד גאדיר ואלמוג כהן הפצועים.

 

סהר יחכה בארץ, יחד עם סוכניו רונן וגלעד קצב, להתפתחויות בנוגע להעברתו לאוטרכט ההולנדית. הקבוצה שמתמודדת על מקום בגביע אופ"א בעונה הבאה, פיטרה היום (ג') את מאמנה וילי ואן הנחם, אחרי שזה הסתכסך עם ההנהלה.

 

עדיין לא ברור אם המאמן החדש שיגיע במקום ואן הנחם ירצה את סהר, אחרי שהאחרון היה זה שדחף להעברתו. סהר מחזיק בהצעות נוספות מקבוצות באירופה אחרי שקיבל שחרור מפורטסמות', אך אף אחת מהן אינה אטרקטיבית כמו זו שהגיעה מהולנד. גלעד קצב אמר ל-ynet: "שמענו את החדשות, אנחנו עדיין מחכים לראות מה יקרה. אין יותר מדי מה לעשות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים