דני דיין הצטרף לגדעון סער: "יש צורך בהחלפת השלטון"

איש הימין שכיהן כקונסול ישראל בניו יורק וכיו"ר מועצת יש"ע, הודיע כי ירוץ לכנסת ה-24 ברשימת "תקווה חדשה". סער: "דיין מבטא באופן מובהק את הרעיון הלאומי-הליברלי"

זמן צפייה: 02:22

איש הימין דני דיין, שכיהן גם כקונסול ישראל בניו יורק ויו"ר מועצת יש"ע, הודיע היום (רביעי) כי יצטרף לרשימת תקווה חדשה בבחירות לכנסת ה-24. דיין בן ה-65, יליד ארגנטינה, מכהן כיום כיו"ר המועצה הציבורית של "נפש בנפש". "אני מצטרף לתקווה חדשה ברגע מכריע בתולדות המדינה מתוך תחושת מחויבות מלאה לצורך בהחלפת השלטון ובהקמת ממשלה חדשה", אמר דיין.

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער מסר: "דני דיין הוא נכס לציבוריות הישראלית. דיין מבטא באופן צלול ומובהק את הרעיון הלאומי-הליברלי ומבין לעומק את חשיבות אחדות ישראל ואחדות העם היהודי כערך וכמרכיב חיוני בעוצמתה של ישראל. בקיאותו של דני דיין בחברה ובמערכת הפוליטית האמריקנית היא בעלת ערך רב במיוחד".

דני דיין וגדעון סער
דני דיין וגדעון סער | צילום: חדשות 13

במקביל, יו"ר הישראלים רון חולדאי הודיע היום כי סיכם עם עם ד"ר ענאן והבי על הצטרפותו למפלגה. והבי, תושב דלית אל כרמל, קצין בעל שני צל"שי רמטכ"ל, סיים את שירותו הצבאי בדרגת אלוף משנה. "תנועת הישראלים היא הבית הנכון לקדם באמצעותו את החברה הישראלית כולה, ולהביא לאינטגרציה של שוויון לפריפריה הישראלית", אמר והבי.

חולדאי אמר לאחר הצטרפותו: "אני מברך את ענאן, אדם עטור שבחים ובעל רקורד מרשים של עשייה מוכחת, ושמח על החלטתו להצטרף אלינו לדרך שתחזיר את ישראל חזרה לפסים. אחינו ואחיותינו בני העדה הדרוזית הם חלק שווה ובלתי נפרד מהמרקם הישראלי. הגיע הזמן לעבור מדיבורים למעשים - יחד נקדם את עיגון עיקרון השוויון בחוקי היסוד של מדינת ישראל, לצד חוק הלאום".

ענאן והבי
ענאן והבי | צילום: חדשות 13