קשה להאמין איך ליאנה חזן שרדה את ניסיון הרצח של בעלה ואבי ילדיה, שדקר אותה באמצעות סכין יפנית. האירוע התרחש תקופה לאחר שהשניים נפרדו, וכשהבעל הבין שליאנה אינה מתכוונת לחזור אליו – החליט לתקוף אותה באכזריות. "נתן לי אגרופים ושבר לי את האף, כשהצלחתי לברוח מהרכב אמר: 'אני אחזור ואסיים איתך'", שחזרה בריאיון לתוכנית "חמש עם רפי רשף".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"לקח לי זמן להתאפס ונכנס בי כוח שפשוט התחלתי להילחם איתו", סיפרה. "גם כשכבר כולי הייתי חתוכה, הוא המשיך להרביץ לי, הסיע אותי ורק קילל ונתן לי מכות. כל האירוע לקח 3 שעות". היא הוסיפה ותיארה את הנס שזכתה לו: "אלוהים נתן לי כוח ושמר עליי, עבור הילדים שלי; יכולתי לא להיות כאן".

לדבריה, הוא נהג לקלל אותה פעמים רבות: "זו אחד הסיבות שרציתי להתגרש. הייתי איתו במשך 10 שנים, ובמשך כמה פעמים ניסיתי לעשות שלום בית ואמרתי שהוא ישתנה – אבל זה לא קרה. הוא חשב שנחזור, אבל מאחר שזה לא קרה, הוא אמר: 'הפסדתי אותך ואת הילדים – אז אגמור עלייך'".

"הילדה הגדולה הייתה מודעת", ציינה, "היא התקשרה בלי סוף כדי לראות איפה אנחנו. הוא אמר שאם הילדה תבין שיש משהו לא בסדר – הוא ישרוף אותי עם דלק ויילך לסיים גם עם הילדים".

 

ליאנה שנדקרה על ידי בעלה (צילום: N12)
ליאנה חזן, שנדקרה ע"י בעלה | צילום: N12

ליאנה סיפרה כיצד נראו הרגעים שאחרי התקיפה החמורה שספגה: "ביקשתי שיחת טלפון ממישהי בתחנת דלק, התקשרתי לאמא שלי ואמרתי לה שהוא חתך אותי ושתלך לילדים, תנעל את הדלת ולא תפתח לאף אחד. לילדים אמרתי שעשיתי תאונה, הם לא זיהו אותי ולא היו מוכנים שאתקרב אליהם. הילדה הקטנה שלי הייתה רואה אותי ובוכה. אני חוששת המון לחיי".