ישראל הגיבה; הירי נמשך

תקרית חמורה: צלף מעזה כיוון לשמשת דחפור צה"לי, וירה

אחרי תקופה ארוכה של שקט יחסי, אירעה בצהרים תקרית ביטחונית חמורה בגבול הרצועה: צלף פלסטיני ניסה לבצע פיגוע רצחני, באמצעות ירי 4 קליעים לדחפור של צה"ל • בנס, אין נפגעים (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הדחפורים ש"פלשו לעזה". אחד מהם נפגע (צילומים: מתוך טוויטר)

תקרית חמורה: צלף פלסטיני ביצע היום (רביעי) מתוך עזה ירי של לפחות ארבעה קליעים לעבר דחפור של צה"ל ופגע בו מדויק, אך בנס לא היו נפגעים בנפש. בתגובה, ירה צה"ל מספר פגזי טנק לעבר עמדת חמאס, אך הירי שב והתחדש בחלוף כשעה.

פעולת הצלף בוצעה לעבר כוחות צה"ל הפועלים בגבול, באזור מרכז חבל אשכול. מהמועצה האזורית נמסר: "אנו בקשר שוטף עם הצבא, ואין שינוי בהנחיות לתושבים".

על התקרית הביטחונית החריגה, שבאה אחרי תקופה ארוכה של שקט יחסי, מיהר צה"ל להגיב, ועדכן לאחר מכן: "נורו מספר קליעים לעבר כלי הנדסי במהלך פעילות חישוף הנדסי בצד המערבי של גדר המערכת בדרום רצועת עזה".

"בתגובה לירי, טנק של צה"ל תקף עמדה של ארגון הטרור חמאס. אין נפגעים לכוחותינו, נגרם נזק קל לכלי", הוסיפו בצה"ל.

אך כאמור, חמאס אינו נרתע, ולפני זמן קצר חידש את הירי לעבר הכלים ההנדסיים. לא ידוע על נפגעים. גם בעקבות ירי זה, שב צה"ל והגיב בירי פגזי טנק.

"זוהה ירי נוסף לעבר כלי הנדסי בצד המערבי של גדר המערכת בדרום רצועת עזה", נמסר מהצבא, "ובתגובה לירי, טנק של צה"ל תקף שתי עמדות נוספות של ארגון הטרור חמאס בסמוך לנקודת הירי".

יצוין, כי קודם לכן פרסמו בעזה תמונות של "פלישת הדחפורים הישראלים לאדמות החקלאיות הפלסטיניות ממזרח לחאן יונס, שבדרום הרצועה", במה שנראה כאיום מקדים על שלום הכוחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר