י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עין לא נותרה יבשה

"אין מי שיגיד קדיש על אתי": סיפורה המטלטל של משפחת פולק

סיפורה המטלטל של משפחת פולק המיוסרת נקב את הלב של כולנו. כעת, לפני מלאות שלושים יום לפטירתה, נצטרף כולנו למיזם של קבלות ומעשים טובים, לזכרה ולעילוי נשמתה

"אין מי שיגיד קדיש על אתי": סיפורה המטלטל של משפחת פולק
הרב גלאי נרתם לגיוס צילום: מתוך הסרטון

בטוח שגם אתם קראתם או שמעתם את ההספד המטלטל של המשגיח הרב פולק, בטוח שגם העין שלכם לא נשארה יבשה, שהלב שלכם נמצא עם משפחת פולק.



מצטרפים למיזם המעשים הטובים לזכרה של אתי פולק>>>

לכולנו קשה עכשיו, אבל לאתי היקרה הכי טוב בעולם. הכל ברור לה ומובן. היא השלימה את תפקידה, נמצאת במקום טוב, עליון ונקי. גם אנחנו, שנשארנו כאן המומים וכואבים, רוצים שתהיה לנו הזכות להיות חלק ממשהו גדול באמת. תעצמו עיניים ותדמיינו את הדבר הבא: חצי מיליון קבלות רוחניות לכבודה ולעילוי נשמתה של אסתר ביילא בת מאיר טוביה. חצי מיליון מתנות שכולנו נשלח לה עד ה"שלושים", קבלות רוחניות שממתינות רק לכם, חבילות שיגיעו למעלה ויהיו לעילוי נשמתה של הבחורה הצדקנית שנלקחה בקיצור ימים ושנים. הנשמה שלה בוודאי מחכה, עכשיו ממש, לראות מה אתם מוכנים לעשות בשבילה.

לא צריכים לתרום אפילו שקל אחד.

לא צריכים לחתום על הוראת קבע.

לא צריכים לגייס כספים.

הפעם צריכים לפתוח את הלב ולקבל קבלה אחת אמיתית לעילוי נשמתה של אתי היקרה ע"ה. 

מצטרפים למיזם המעשים הטובים לזכרה של אתי פולק>>>

להצטרף למאצ׳ינג הראשון מסוגו בעולם ולתת מתוך עצמנו קבלה קטנה לעילוי נשמה גדולה, בואו נראה מה הצעד הבא שלכם. המאצ׳ינג הזה מבקש מכם משהו אחר. המאצ׳ינג הזה רוצה הפעם את הלב שלכם. רק את הלב. אנחנו מבקשים מכם קבלה רוחנית אחת שתקבלו מכל הלב ותשלחו אותה במתנה שלמה לנשמתה של אתי. מגיע למשפחה הזו שנחזיר להם לפחות קבלה אחת קטנה. מגיע לה שנשתתף איתה במאצ׳ינג הקבלות הרוחניות לעילוי נשמתה של אתי היקרה.

אין קבלה קטנה. כל קבלה היא תרומה ענקית. כל קבלה רוחנית אמיתית היא עולם מלא. עכשיו זו ההזדמנות המיוחדת שלכם לתרום למאצ׳ינג הזה בתוך שלושים ימי האבל והמספד. כל קבלה שתקבלו על עצמכם - תהפוך עולמות, כל קבלה רוחנית תרעיש עולמות, כל קבלה רוחנית תקדש את השם.

מצטרפים למאצ׳ינג הראשון מסוגו בעולם ותורמים קבלה רוחנית אחת שתצטרף לחצי מיליון קבלות לעילוי נשמתה הטהורה של אסתר ביילא בת מאיר טוביה פולק.

מצטרפים למיזם המעשים הטובים לזכרה של אתי פולק>>>

מעשים טובים הרב גלאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד