הבריטים ביקשו "להעתיק" את מערך החיסונים מישראל - סרוגים

הבריטים ביקשו "להעתיק" את מערך החיסונים מישראל

לאור הצלחת מבצע "לתת כתף", פנו רשויות הבריאות של בריטניה למקביליהם הישראלים בבקשה לסייע לשפר את המערך החיסונים המקרטע של הממלכה. עד כה חוסנו כמעט 2 מיליון ישראלים במנה הראשונה

author-image
הבריטים ביקשו "להעתיק" את מערך החיסונים מישראל
  צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90

לאור הצלחת מבצע החיסונים בישראל – "לתת כתף" – והעובדה שקרוב לשני מיליון ישראלים כבר חוסנו במנה הראשונה ועשרות אלפים מתוכם גם במנה השנייה, פנו לאחרונה ממשרד הבריאות של הממלכה המאוחדת למשרד הבריאות בישראל על מנת לקבל עזרה, כך לפי הפרסום של עמיחי שטיין מחדשות כאן 11.

למרות שהייתה הראשונה להתחיל לחסן אזרחים, מספרי המתחסנים בבריטניה מדשדש. בעקבות ההצלחה הישראלית, התקיימו בתקופה האחרונה שיחות בין גורמי רפואה ישראלים למקבילים הבריטים, כולל שיחה של שר הבריאות הבריטי עצמו עם שר הבריאות יולי אדלשטיין.

עוד באותו נושא

יום שני ברציפות עם יותר מ9,000 מאומתים חדשים

בין היתר, הבריטים החלו לאמץ שיטות חיסון שאיתן משתמשים בישראל, דבר שמקל על מתן החיסון ומקצר את ההליך עצמו .

לפי הדיווחים, בימים האחרונים, השינוי הזה מאפשר למרכזי החיסון ההמוניים בבריטניה מתן חיסון בתוך 4 דקות ובכך לחסן יותר אנשים, בפחות זמן. גורמים המעורים בפרטים סיפרו: "השיטה יצרה מהפכה בבריטניה והאיצה את קצב החיסונים".

מבצע החיסונים מתרחב

מבצע החיסונים לקורונה אשר זכה לשם "חוזרים לחיים", ממשיך להתרחב לאוכלוסיות נוספות בציבור. בהודעה שהוציא משרד הבריאות נאמר כי החל מהיום (רביעי) יחוסנו מבוטחי קופות החולים מגיל 50 ומעלה.

עוד נאמר כי על מנת להתחסן יש לפנות לקופות החולים לתיאום תור לחיסון. בתוך כך, משרד הבריאות החל בחיסון צוותי ההוראה. לצורך קבלת החיסון קופות החולים החלו לזמן אמש את צוותי ההוראה על פי רשימות שהועברו אליהן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו