ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
פרידה נרגשת

אלי ביר: "שלדון ומרים אדלסון הצילו את חיי"

מרכינים ראש ומשתתפים באבלה של ד"ר מרים אדלסון ומשפחתה על פטירתו של מר שלדון אדלסון. נשיא איחוד הצלה, אלי ביר: שלדון ומרים אדלסון הצילו את חיי. מוסיף: אדלסון ניצב בשורה אחת עם משה מונטיפיורי והברון רוטשילד. תרומתו השפיעה ותשפיע על עתיד ישראל והעם היהודי

אלי ביר: "שלדון ומרים אדלסון הצילו את חיי"
שלדון אדלסון באיחוד הצלה צילום: דוברות איחוד הצלה

הנהלת איחוד הצלה ומתנדביו מרכינים ראש ומשתתפים באבלה של ד"ר מרים אדלסון ומשפחתה ובאבלו של העם היהודי כולו על פטירתו ממחלה קשה של מר שלדון אדלסון ז"ל, אחד המנהיגים הגדולים של העם היהודי במאה השנים האחרונות. מר אדלסון ז"ל הקדיש את חייו לחיזוק העם היהודי ומדינת ישראל במפעלים אדירים וחשובים. אדלסון ז"ל ורעייתו הם מהתומכים הגדולים של איחוד הצלה ובזכותם מאות אלפי אזרחים זכו ויזכו לקבל עזרה ראשונה מהירה מצילת חיים בכל שנה.

נשיא איחוד הצלה, אלי ביר, שחלה בקורונה בארה"ב והחלים אמר כי "שלדון ומרים אדלסון הצילו את חיי. כשחליתי והייתי מורדם ומונשם הם דאגו לשלומיו לרפואתי יומם ולילה ולאחר שהתעוררתי דאגו לחזרתי לארץ במטוסם הפרטי. רק לפני עשרה ימים שלדון ז"ל ורעייתו מרים תרמו תרומה נכבדה ליחידת האופנועים של איחוד הצלה, תרומה שתחזק את המענה הרפואי לאזרחי ישראל ותציל חיים בכל הארץ. אני כואב על לכתו של מנהיג יהודי כמו אדלסון. מעטים בהיסטוריה היהודית עשו כמוהו ובעיני הוא ניצב בשורה אחת עם משה מונטיפיורי והברון רוטשילד. כמותם, תרומתו השפיעה ותשפיע על עתיד ישראל והעם היהודי".

איחוד הצלה שלדון אדלסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד