אחרי טוויטר ופייסבוק

גם יוטיוב חסמה את טראמפ - לשבוע לפחות

"לאחר בחינה מדוקדקת, הערוץ של טראמפ יושבת לשבוע ימים עם אופציה להארכה - בגין הפרת המדיניות שלנו להסתה לאלימות", הודיע אתר סרטוני הוידאו המוביל (חדשות, בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

'יוטיוב' חסמה את הערוץ של נשיא ארצות הברית היוצא, דונלד טראמפ, לשבוע ימים לפחות - בשל "הסתה לאלימות".

בכך מצטרפת חברת הסרטונים המובילה לרשתות חברתיות גדולות אחרות, שהגבילו או השביתו בשבוע האחרון את פעילותו של הנשיא בפלטפורמות שלהן. המפורסמות שבהן אלו טוויטר ופייסבוק, שחסמו את הנשיא לצמיתות או ללא הגבלת זמן.

בבסיס החסימה של טראמפ עומדת האמונה כי הנשיא היוצא הסית לאלימות החריגה שאירעה בגבעת הקפיטול בוושינגטון.

בסרטונים האחרונים שהעלה טראמפ ליוטיוב, הוא אמנם קורא להרגעת הרוחות אך באתר מזהים חלק מהתכנים כ"הסתה לאלימות", ולכן הורידו מהאוויר כמה מהם. במקביל החליטו כאמור להשבית את הערוץ הפופולרי, בעל למעלה מ-2 מיליון מנויים.

הערוץ יושבת בשלב זה, בהתאם למדיניות של יוטיוב, למשך שבעה ימים; עם זאת, ישנה גם אופציה להארכה.

דובר מטעם 'יוטיוב', הסביר בהצהרה לתקשורת כי "לאחר בדיקה מדוקדקת, ולאור החששות מהפוטנציאל המתמשך לאלימות, הסרנו תוכן חדש שהועלה לערוץ 'דונלד טראמפ', והשבתנו אותו - בגין הפרת המדיניות שלנו בגין הסתה לאלימות".

"כתוצאה מכך, בהתאם למערכת ההשבתות ארוכת-השנים שלנו, כעת נמנע מהערוץ להעלות סרטונים חדשים או סטרימינג בשידור חי למשך שבעה ימים לכל הפחות - אותם אנו יכולים להאריך", מסר הדובר.

יצויין כי המונים מתומכי טראמפ כבר נוטשים במחאה את הרשתות שהחרימו אותו, ומצטרפים בימים אלו לאפליקציות חלופיות, שם ניתן יהיה להתעדכן במסריו של הנשיא היוצא באין מפריע.

סמל 'טוויטר' לצד סמל 'פארלר' - התחליף החדש של תומכי טראמפ (צילום: Shutterstock)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר