תיעוד מהמחאה

המפגינים נגד נתניהו קמו מוקדם; 7 נעצרו

החל מהשעה 06:00 בבוקר (רביעי) נערכת "הפגנת השכמה" בסמוך למעון ראש הממשלה בירושלים, במחאה על דחיית הדיון במשפטו; המשטרה עצרה שבעה מפגינים; תיעוד (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
המחאה בירושלים (צילום: דוברות המשטרה; וידאו: חיים גולדברג, כיכר השבת)

החל מהשעה 06:00 בבוקר (רביעי) נערכת "הפגנת השכמה" בסמוך למעון ראש הממשלה בירושלים, בהשתתפות מאות מפגינים, וזאת במחאה על דחיית הדיון במשפטו של נתניהו, שהיה אמור להתקיים היום.

המפגינים נושאים לפידים בוערים ומניפים שלטים עם הכיתוב "הנאשם יקום על רגליו" ו"פחדן, לך למשפט!". במקביל, מקריאים המפגינים קטעים מתוך כתבי האישום נגד נתניהו, ומציגים את סדר היום של בית המשפט המחוזי בירושלים, אשר דחה את הדיון של נתניהו, לטענתם, חרף העובדה כי דיונים רבים ממשיכים להתקיים בו.

בהמשך היום צפויה להתקיים הפגנת מחאה מחוץ לבית המשפט המחוזי בירושלים.

מתנועת 'קריים מיניסטר' נמסר: "הגענו הבוקר כדי להזכיר לנאשם שלא ניתן לו להמשיך להרוס את המדינה ולחמוק ממשפט. אם הוא לא מגיע לבית המשפט לשמוע את האישומים נגדו, האישומים יגיעו אליו. ביבי, ההסתה והשקרים שלך ושל חייליך לארגון הפשע לא ירתיעו אותנו. אנחנו נחושים לנקות את המדינה מהשחיתות ומהניהול הכושל שלך ונמשיך להפגין נגדך כחוק, הכי קרוב בכל זמן ובכל מצב. נבוא אליך מכל כיוון ונסגור עליך עד שתלך!"

במשטרה, ציינו כי עשרות מפגינים החלו בתהלוכה עם לפידים מרח' אגרון בירושלים, וחלקם הפר את הסדר במקום. עד כה עוכבו ונעצרו שבעה מפגינים.

הדרך לתנועת כלי רכב מכיכר פריז עד רחוב רמב"ן - נחסמה לתנועה. ציבור הנהגים מתבקש לבחור בדרכים חלופיות ולהישמע להנחיות השוטרים.

(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר