דיווח: הרוגים ופצועים בתקיפה ישראלית בסוריה

לפי סוכנות הידיעות "סאנא", הותקפו מטרות בדיר א-זור ובאל-בוכמאל, באזורים שבהם קיימות עמדות של מיליציות פרו-איראניות ושל חזבאללה. המרכז למעקב אחר זכויות אדם בסוריה: 16 פעילים נהרגו

זמן צפייה: 05:32

ישראל תקפה הלילה (רביעי) מטרות בדיר א-זור ובאזור אל-בוכמאל שבמזרח סוריה - כך דיווחה סוכנות הידיעות הסורית הרשמית "סאנא". המרכז למעקב אחר זכויות אדם בסוריה דיווח כי לפי מידע ראשוני שבידו, 16 פעילים במיליציות הפרו-איראניות נהרגו בתקיפות המיוחסות לישראל.

על פי דיווחים בסוכונת הידיעות הסורית הרשמית "סאנא", התקיפה בוצעה בשעה 01:30 אחר חצות. לפי המרכז למעקב אחר זכויות אדם בסוריה, שמקום מושבו בבריטניה, התקיפה כוונה כלפי מפקדות ומרכזים לוגיסטיים איראנים, וכמו כן כלפי עמדות צבאיות של מליציות פרו-איראניות וחיזבאללה. 

כתבות נוספות לחדשות 13 >>

עמיר פרץ פורש מהחיים הפוליטיים: "לא אכהן בכנסת ה-24"

מדינה בחרדה: המגפה הנפשית שהתפשטה יחד עם נגיף הקורונה

גנץ: אין סיבה שאפרוש – צריך להתאחד כדי להחליף את נתניהו

פיצוץ בסוריה (ארכיון)
פיצוץ בסוריה (ארכיון) | צילום: חדשות 13

ערוץ "אל-ערביה" ציטט מקור צבאי ישראלי שהצהיר: "הצבא הישראלי ערוך ומוכן לכל פעולה של חזבאללה בגבול הצפון. כל פיגוע של חזבאללה ייענה בהפצצה של בנק מטרות שלם בלבנון. חזבאללה עדיין מתכנן לפגוע או לצלוף בחייל צה"ל כנקמה על הרג הפעיל שלו בסוריה בספטמבר האחרון". עוד הוסיף, לטענת העיתון: "ישראל תמשיך לתקוף בסוריה. תקיפות אלו מטרתן להשמיד טילים איראנים וסורים".

לפני שבוע, ישראל תקפה מספר מטרות דרומית לדמשק - כך הודיע צבא סוריה. לפי הודעת צבא אסד, הותקפו כאמור מספר מטרות, אך מערכות ההגנה האווירית הצליחו ליירט את רוב הטילים שנורו. במדינה דווח על הרוגים ופצועים בתקיפה.