שתף קטע נבחר

הפועל פ"ת: הרב שוב יעזור להשיג ניצחון?

הרב שוורץ הגיע גם השבוע לעודד את המלאבסים לקראת המשחק מול הפועל חיפה ואמר לשחקנים: "לכעוס במהלך המשחק זה רק מזיק". 1,000 אוהדי פ"ת יהיו בקרית אליעזר

בהפועל פתח תקווה מגדירים את המשחק הקרוב מול הפועל חיפה כמשחק "על החיים". בניסיון להביא את הקבוצה עם מצב רוח טוב ואמונה למשחק החשוב, הגיע גם השבוע הרב שוורץ כדי לנסות ולעודד את השחקנים.

 

שוורץ הסביר לשחקנים כי כדי להצליח צריך להימנע מלכעוס או להתעצבן. הרב אותו הביא המאמן אלי מחפוד אמר בין היתר: "גם כשקורה משהו לא טוב במהלך משחק, כמו מצב שספגת שער או שחקן נפצע לא צריך לכעוס ולהתעצבן, זה לא עוזר ורק מזיק".


אוהדי הפועל פ"ת. ההנהלה תסבסד את ההסעות (צילום: אורן אהרוני)

 

כחלק מההכנה לביקור בקרית אליעזר, תצא הקבוצה כבר ביום שישי לבית מלון בחיפה על מנת להגיע במצב האופטימאלי ביותר למשחק וגם על מנת לתרום לגיבוש השחקנים.

 

אוהדי הקבוצה החליטו לערוך מפגן תמיכה גדול ולפחות אלף מהם מתכוונים להגיע בשבת לאצטדיון על מנת לעודד את הקבוצה במשחקה החשוב ביותר העונה. הקבוצה החליטה לסבסד את ההסעות עבור האוהדים והמחיר לנסיעה יעמוד על עשרה שקלים בלבד.

 

הקבוצה כידוע, נמצאת במקום ה-13 עם 19 נקודות, שלוש נקודות יותר מאחי נצרת הממוקמת במקום ה-15, שמוביל לליגה הלאומית ונקודה יותר מהפועל רמת גן שתופסת את המקום ה-14, המוביל למשחקי המבחן. המלאבסים יחסרו במשחק את סאלם אבו סיאם הפצוע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלי מחפוד
צילום: אורן אהרוני
מומלצים