עושה סטפן: סמיון גרפמן חושף

צפו: אחרי שהשיל לא מעט קילוגרמים, כוכב הרשת החליט להשוויץ בלוק החדש כשלגופו רק תחתונים קטנים • לא כולם פרגנו

סמיון גרפמן // סמיון גרפמן

"הסרטון הזה מיועד לכל הסקפטים שכל הזמן כותבים לי אתה לא מצטלם מהצד הנכון, מלמעלה מלמטה לא רואים אם רזית", פתח סמיון גרפמן (45) את הסרטון הוויראלי שהעלה אתמול (ראשון) לאינסטגרם בו הוא מציג את הירידה המרשימה שלו במשקל בחודש האחרון כשהוא לובש תחתונים צמודים בלבד.

סמיון גרפמן בתחתונים // צילום: מתוך האינסטגרם של גרפמן

"אם אתם משנים את התת מודע שלכם, אתם יכולים הכל. אין פאקינג גבולות. אז תפסיקו לחרטט ובואו תצטרפו אליי. אוהב אתכם בלאט. שבוע טוב. פאק שבוע, שנה טובה, בלאט". הסרטון זכה ליותר מ-58 אלף צפיות וצבר מאות תגובות, שנעו בין פרגון והמלצות ללעג על גבול הכעס.

 "כל הכבוד אח יקר, גאה בך" , כתב לו זיו שילון. "או! מזמן לא ראיתי אותך בתחתונים. רק חסר שתבקש את השעון וזה קומפלט", הוסיפה בבדיחות דנה רון, ️וליהיא גרינר פרגנה: "מי זה החתיך הזה?".

"איזה שמקלה סמיון כמו של סטפן", התבדח גולש במוטיב שחזר על עצמו בכמה עשרות תגובות נוספות, שהשוו בין גרפמן לזמר המפורסם. "סטפן, מה יש לך שם?"' התבדחו המגיבים והוסיפו: "סטפן קטן לידך". 

"שים מכנסים בלאט", התלוצץ גולש נוסף. "הופה סמיון, איזה שפיץ", ו"עכשיו אתה יכול לעשות מופע של צ'יפנדייל. נראה 100, כל הכבוד" פרגנה גולשת אחרת. "אח שלי גיבור בעל הבית", כתב בבדיחות גולש נוסף, ואחרים הוסיפו: "גברים אמיתיים לובשים משולשים", ו"איזו חבילה עוברת ברטוחה סמיון", "מייקל לואיס מתחיל לחשוש".

רואים שירד במשקל? גרפמן ב-2019 // צילום: קוקו
רואים שירד במשקל? גרפמן ב-2019 // צילום: קוקו

אך כאמור, לא כולם פרגנו לגרפמן.

"לא הבנתי זה לגיטימי שגברים יצטלמו ככה?", כתבה גולשת זועמת. "מה ראיתי פה עכשיו?", הוסיפה גולשת אחרת. "למה אני צריכה לראות בפיד שלי גבר עם תחתונים? השתגעת?". "אני במקומך לא הייתי מצלמת את עצמי איך שאתה נראה", קבעה גולשת אחרת, וגולש זועם כתב בנחרצות: "לחסום אותך לצמיתות כמו טראמפ". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר