ספינה נוספת נעלמה במשולש ברמודה

ספינה ועליה 20 אנשי צוות נעלמה באזור הידוע לשמצה באוקיאנוס האטלנטי • משמר החופים סרק שטח של כ-50 אלף קילומטרים - אך לא מצא זכר לכלי השיט

אילוסטרציה // צילום: GettyImages // אילוסטרציה

מסתורין סביב היעלמותה של ספינה קטנה ועליה 20 אנשי צוות במשולש ברמודה. ביום שני שעבר יצאה מהאי במיני באיי הבהאמה הספינה Mako Cuddy, ועליה 20 אנשי צוות. יעד הספינה היה אגם וורת' ביץ בפלורידה. אולם כלי השיט הקטן שחצה את אזור משולש ברמודה נעלם ללא עקבות, כמו ספינות ומטוסים רבים בעבר. 

הידיעה הראשונית על היעלמותה של הספינה, הגיעה למשמר החופים האמריקני לאחר שאחד מבני משפחתו של איש צוות בספינה לא קיבל שיחת טלפון לה ציפה מקרובו על הספינה. בעקבות הקריאה, יצאו ביום חמישי אנשי משמר החופים האמריקני וסרקו שטח של 51,800 קילומטרים רבועים. גם כוחות סיור ימיים ומוטסים של איי הבהמה יצאו לסריקות באזור. 

הכוחות סרקו במשך 84 שעות ברציפות שטח בגודל של מדינת מסצ'וסטס בארה"ב, כדי לנסות ולמצוא את כלי השיט או לפחות את שרידיו. אולם בשטח לא התגלו שום ממצאים - והסריקות הופסקו. 

קפטן סטיבן בורדין ממשמר החופים האמריקני, הודה כי אין לו ולו קצה חוט שיוכל לעזור לפתור את התעלומה. "תפילותינו ומחשבותינו עם משפחות הנעדרים. אם מישהו באזור ראה או יודע משהו - הוא יותר ממוזמן לעדכן אותנו ולמסור לנו מידע", אמר בורדין. 

משולש ברמודה // מפה: ויקיפדיה
משולש ברמודה // מפה: ויקיפדיה


משולש ברמודה נמצא באוקיאנוס האטלנטי בין פורטו ריקו, איי ברמודה ופלורידה. באזור נעלמו במשך עשרות שנים ספינות ומטוסים רבים, ועד היום לא נמצא שום הסבר או ממצא שיכול לשפוך אור על ההיעלמויות הללו. עם זאת גורמים בארה"ב ניסו להקטין את המסתורין: "באזור משולש ברמודה לא נעלמו מטוסים או כלי שיט יותר מכל מקום אחר באוקיינוס", אמרו הגורמים.  טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר