"מפרצת מוחית"

אב לשניים מאושפז במצב אנוש; התפללו

אב צעיר לשני ילדים קטנים, בן 32 בלבד, מאושפז במצב קשה מאוד - כשהוא מורדם ומונשם, בעקבות מפרצת מוחית; בני המשפחה מתחננים בפניכם - הרבו בתפילה לרפואתו (חדשות)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

עוררו רחמי שמים: אב צעיר לשני ילדים קטנים, בן 32 בלבד, מאושפז במצב קשה מאוד בבית החולים כשהוא מורדם ומונשם, ובני המשפה מתחננים לתפילות עם ישראל.

מדובר בתושב מרכז הארץ, אשר ביום חמישי האחרון הרגיש לפתע שלא בטוב. היה זה באמצע הלילה, כאשר אשתו קמה להאכיל את הילדה הקטנה, בת חצי שנה בלבד, ושמעה אותו נושם בכבדות. היא מיהרה להעיר את בעלה ולהזמין את כוחות ההצלה.

המדדים הראשונים שנלקחו הראו שהמצב בסדר, אך הצילומים שנערכו בבית החולים חשפו כי יש לו מפרצת במוח. ביום שישי בבוקר, הוא כבר הוכנס לניתוח חירום, שבחסדי שמים הצליח.

במהלך השבת, חום גופו עלה והמצב הידרדר. במוצאי שבת אף קראו לבני המשפחה להיפרד, עם כל הצער שבדבר. "בחסדי השם הוא עדיין איתנו", אומר בן המשפחה ל'כיכר השבת', "אנחנו לא מתייאשים חס ושלום ומאמינים שנראה ניסים".

"בנו הגדול, בן שנתיים, כששואלים אותו: 'איפה אבא?', הוא עונה: 'אבא ישן עכשיו, הוא עוד מעט יקום'", מספר בן המשפחה, ומציין כי אביו, בשיקום בימים אלה - אחרי שהיה מורדם ומונשם לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, ואינו מעודכן במצבו הקשה של בנו.

הציבור מתבקש להרבות בתפילה ובתחנונים עבור עמיחי נתנאל בן אורה - לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

בני המשפחה נכנסו אל מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, שבירכו ברפואה שלימה ואמר כי צריך להקפיד בברכות - לרפואתו, וכן ללמוד מסכת ברכות.

אם אתם יכולים לקבל על עצמכם ברכה אחת או כל קבלה טובה אחרת - אנא ציינו בתגובות - לרפואתו המהירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר