שתף קטע נבחר

הפועל פ"ת: אלי מחפוד פוצץ את האימון

המאמן טען ששחקניו לא גילו רצינות וגער עליהם: "יש כאן כאלה שמרשים לעצמם יותר מדי". אבו סיאם החל באימוני ריצה, במועדון שוקלים להוציא את השחקנים לבית מלון

בהפועל פ"ת רוצים להגיע למשחק הקרוב נגד הפועל חיפה במוכנות שיא. שחקני הקבוצה, חזרו היום (ג') להתאמן ופתחו באופן רשמי בהכנות למשחק הגורלי בשבת. מי שדווקא לא היה שבע רצון מהיכולת והמחויבות שהציגו השחקנים היה המאמן אלי מחפוד.

 

מספר דקות לפני סיום האימון, מחפוד לא אהב את חוסר הרצינות וההקרבה של כמה משחקני הקבוצה. המאמן אסף את חניכיו וצעק עליהם: "יש כאן כמה שחקנים שמרשים לעצמם קצת יותר מידי. אם אתה חושבים שבגלל שניצחתם את ר"ג הדברים האלה יקרו, אז אתם טועים".


מחפוד והשחקנים. "יש כאלה שמרשים לעצמם יותר מדי" (אורן אהרוני)

 

מיד לאחר מכן, המאמן הורה לשחקנים לעזוב את כר הדשא ושלח את כולם לחדר ההלבשה. במועדון הצדיקו את החלטתו של המאמן וטענו כי "הוא רוצה שכולם יהיו מפוקסים".

 

מגנה השמאלי של הקבוצה, סאלם אבו סיאם, החל היום באימוני ריצה קלים מסביב למגרש. כזכור, השחקן נפל על גבו באחד מהאימונים בשבוע שעבר והחמיץ את ההתמודדות מול הפועל ר"ג בשל פציעה. אבו סיאם נמצא בספק למשחק מול הפועל חיפה.

 

בהנהלת הקבוצה מודעים לכך שניצחון במחזור הקרוב יבטיח להם כמעט בוודאות עונה נוספת בליגת העל. במלאבס שוקלים להוציא את השחקנים לבית מלון, יממה לפני ההתמודדות. זאת על מנת שהשחקנים יעשו את ההכנה הטובה ביותר ובראש שקט. הבעלים, גל חצור, העמיד לרשות אוהדי הקבוצה אוטובוסים לנסיעה הקרובה לצפון. מחירי הנסיעה יסובסדו ויעמדו על 10 שקלים בלבד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלי מחפוד
צילום: אורן אהרוני
מומלצים