לא מאוים: בן זוגו של דרור קונטנטו מגיב להתרחשויות

דניאל, בן זוגו של דייר "האח הגדול" דרור קונטנטו, לא מקנא בקשר שנוצר בינו לבין יהודה ומסביר מדוע • "אני התאהבתי בו מהדייט הראשון, מקווה שגם הצופים"

דרור ודניאל // דרור ודניאל

דניאל פחימה, בן זוגו של דייר "האח הגדול" דרור קונטנטו, לא מרגיש מאוים, לא מקנא וממשיך לתמוך באהובו שנמצא אל מול עשרות המצלמות בבית הנצפה במדינה. על הדרך הוא גם מקווה שכל הצופים מבינים איזה אוצר הוא דרור.

דניאל הוא בן זוגו של מעצב שמלות הכלה המצליח מזה כשנה. בשבועות האחרונים הוא צפה בקשר הקרוב והחם של יהודה ודרור, שאף הפתיעו הבוקר (שני) כשנמצאו יחד מחובקים במיטה, סיטואציה שעוררה לא מעט שאלות.

דרור ודניאל // צילום: פרטי
דרור ודניאל // צילום: פרטי

• אסף גורן חושף: בלגן במלונית הקורונה

• "האח הגדול": המהלך הגדול של העונה

• שני גולדשטיין חוזרת ל"האח הגדול": "יצא לי רק טוב מזה"

"דרור ואני בטוחים בקשר שלנו ואני לא מרגיש מאוים", מסר בתגובה דניאל ל"ישראל היום" והתבדח - "אני רגיל שדרור צוחק עם הכלות שלו שהיה מעדיף להלביש את הארוסים שלהן".

איך אתה מסביר את הקשר שנוצר בין דרור לבין יהודה?

"דרור עבד בעבר כמדריך נוער בסיכון. הוא היה שותף הסוד שלהם ודאג לכל מחסורם. אני משער שהוא רואה ביהודה את אותם ילדים שדאג להם כמדריך".

היו לך חששות לגבי ההשתתפות שלו?

"היו לי חששות על איך הדבר ישפיע על הילדה של דרור וההתמודדות שלה עם זה, ובנוסף על ההשפעה עליו כאדם, מהסיבה שנלקחות ממך כל החרויות שאדם רגיל אליהן".

מה אתה חושב על הדרך שלו עד כה?

"אני שמח שדרור מביא את עצמו כמו שהוא בדיוק בחיים - איש שמח, מצחיק, פיקח מאוד ואוהב אדם. אדם שלא מתבוסס בעבר שלו, אלא רק צומח ממנו ומתקדם הלאה. אני התאהבתי בו כבר מהדייט הראשון, מקווה שגם הצופים".

אנחנו ללא ספק מאוהבים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר