"ימ"ר שי רוצחים"

שבוע של הפגנות: שוב עשרות עצורים בהפגנה סוערת בי-ם

גם אמש נמשכו ההפגנות הסוערות בכניסה לעיר ירושלים ובמקומות נוספים. המשטרה השתמשה באמצעים לפיזור הפגנות ועצרה 19 משתתפים בהפגנה כשהיא טוענת לתקיפת שוטרים (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן דוד, דביר דהרי)

שבוע לאחר מותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל במהלך מרדף משטרתי, מידי ערב נערכות הפגנות סוערות עם מאות משתתפים במהלכן הם חסמו את הכניסה לעיר ירושלים ופוזרו על ידי המשטרה באמצעות מכתזית וכוחות רבים.

המפגינים האשימו את המשטרה במותו של הנער כשהם נושאים שלטים "וגם דמו הנה נדרש" ו"ימר שי רוצחים".

מהמשטרה נמסר כי במהלך אמש נערכה מחאה בה נטלו חלק מאות מפגינים שחסמו לפרקים את ציר הכניסה לעיר סמוך לגשר המיתרים. כוחות משטרה שנכחו במקום פעלו לשמירת ציר התנועה פתוח. בהמשך המחאה צעדו המפגינים לכיוון ציר הרכבת הקלה וחסמו את דרכה ולאחר מכן שבו אל צומת הכניסה לעיר וחסמו אותה ובשל כך בוצע שימוש באמצעים על מנת להשיב את הסדר והכביש נפתח.

חסימת הרכבת הקלה (יונתן דוד)

מהמשטרה נטען, כי במהלך ההפגנה השליכו מפרי הסדר אבנים, ביצים וחפצים לעבר כוחות המשטרה ונוקב צמיגי ניידת משטרה שחנתה באזור.

במהלך המחאות נעצרו / עוכבו 19 מפגינים בעקבות הפרת הסדר, השלכת ביצים ואבנים, תקיפת שוטרים וחסימת תנועת כלי רכב.

העצורים מצטרפים לעשרות נוספים שנעצרו במהלך ההפגנה במוצאי שבת, שם גם טענו המפגינים לאלימות קשה של השוטרים כנגדם. השוטרים אף תועדו מכים באלימות נער.

חלק מהעצורים יובאו היום לדיון בבימ"ש השלום בעיר. חלק מהעצורים משתחררים בתחנות המשטרה, לאחר שהמשטרה מטילה עליהם קנסות כבדים בגין הפרת סגר הקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר