חברת אייס תקשורת חכמה מציגה: הקץ למונופולים בשוק התקשורת בישראל

חברת אייס תקשורת חכמה השוכנת בשדרות הוקמה, בין היתר כדי להילחם במונופולים הגדולים אשר פעלו עד היום בשוק התקשורת הביתי, החברה מציעה פתרונות תקשורת חכמים ללקוחותיה בכל רחבי הארץ , מימון אביטן, מנכ"ל החברה: "החברה הוקמה בכדי להעניק ללקוח הביתי וגם לחברות מסחריות את כל מה שהם זקוקים לו בתחום התקשורת, והכל ביעילות, תחת קורת גג אחת."

חברת אייס תקשורת חכמה הוקמה לפני כ-7 שנים, כדי לתת מענה לאנשים שמאסו בפעילותה של חברה אחת גדולה הפועלת כמונופול, על כל המשתמע מכך. החברה נוסדה על ידי שני צעירים ילדי ותושבי העיר שדרות, הנמצאת בלב עוטף עזה – מימון אביטן מנכ”ל אייס תקשורת ואלי נגר סמנכ”ל תפעול ומכירות. השניים מספרים כי מיד עם תחילת הרפורמה בתקשורת, לפני כ-5 שנים, אייס תקשורת חכמה נכנסה לתחום ה-ISP והאינטרנט. אז הם החלו להקים את השרתים שלהם ואת מערכות התקשורת המספקות תשתית וספק וזאת בכדי להוות תחרות למונופולים אשר שלטו בשוק זה בארץ במשך שנים רבות ובכדי שציבור הלקוחות ייהנה מהאפשרות לבחור את החברה אשר תעניק להם את פתרונות התקשורת המתאימים להם עם שירות VIP ובמחיר המתאים להם. מיום הקמתם ועד עצם היום הזה מהווה חברת ICE תקשורת חכמה את הגורם התחרות המשמעותי ביותר לספקיות תקשורת אחרות הקיימות שנים רבות בשוק וחלקן אף מהוות מונופול בשוק זה.


אייס תקשורת חכמה – אלטרנטיבה מנצחת


מימון אביטן, מנכ”ל אייס תקשורת חכמה אומר כי מעבר לרצון להקים חברה תקשורת אשר תיתן אלטרנטיבה לצרכן ותתחרה במונופולים הגדולים, עמד אל מול עיניו הרצון להעניק ללקוח את כל מה שהוא זקוק לו בתחום התקשורת, תחת קורת גג אחת. אביטן אומר, כי כפי שלא ייתכן לרכוש פיצה ממקום אחד ואת התוספות ממקום אחר, כך חברת אייס תקשורת חכמה פועלת: הכל תחת קורת גג אחת, על מנת לחסוך ללקוח ריצות והסתובבויות בין ספקים שונים. הלקוח מקבל במחיר של 59 ₪ לחודש, עם התחייבות לשנה, תשתית, ספק וראוטר. אביטן מציין כי הראוטר הינו של הלקוח, אשר משלם תשלום חד פעמי והוא יכול לעבור איתו לכל חברה שירצה, כולל סיבים אופטיים, במידה ומחליט להתנתק. למעשה, אומר אביטן, חברת ICE מהווה חברת “ONE STOP SHOP” – גורם אחד המרכז את כל הטיפול בלקוח. אביטן מסכם את הדברים באומרו: “החברה מעניקה ללקוחותיה את התמורה הגבוהה ביותר תמורת התשלום הנמוך ביותר עבור תשתית וספק. התמורה הגבוהה ביותר בתשלום הנמוך ביותר מתבטאת בטיפול פרטני בכל הרמות המוענק לכל לקוח, ללא קשר לגודלו וחשיבותו.”


אביטן ונגר מספרים כי הם מציעים מבחר חבילות במגוון מחירים וכך כל אחד יכול למצוא את החבילה המתאימה ביותר לצרכיו וליכולותיו הכספיות.


אייס תקשורת חכמה פועלים למען הקהילה בישראל



depositphotos

פעילותה של חברת ICE תקשורת חכמה אינה מתבטאת רק בשירות הטוב, אמין ומסור ללקוח. החברה אף פועלת למען הקהילה והיא הוקמה בשדרות, אשר בעוטף עזה ונמצאת שם מיום הקמתה וככזו היא מספקת עבודה ותעסוקה למאות משפחות מתושבי עוטף עזה. על מנת שעבודת החברה לא תושפע מהמצב הביטחוני ומסבבים לחימתיים באזור בו היא נמצאת, הוקם לאחרונה סניף של החברה באזור המרכז, אשר דרכו מספקת החברה שירות ונותנת מענה לכל לקוחותיה הפרוסים בכל רחבי המדינה, גם בתקופות מתח וסבבי לחימה.


חברת אייס תקשורת חכמה אף פועלת למען קשישים ניצולי שואה והיא מספקת שירותי אינטרנט וציוד לעשרות ניצולי שואה שידם אינם משגת, באמצעות מעמותת “עמך” .


אביטן ונגר אינם שוקטים על שמריהם לרגע ובתשובה לשאלה מהן תכניותיהם לעתיד, הם אומרים כי הם מקווים להגיע בעתיד הקרוב לקהל של עשרות אלפי לקוחות ואז יכנסו לשוק התשתיות במטרה להיות הבעלים של תשתיות ואז יוכלו, בנוסף לחבילות התקשורת אותן משווקים היום, לשווק תשתיות של סיבים אופטיים וכך יוכלו “לשמר תחרות הוגנת בשוק התקשורת לטובת הצרכן הסופי”. אביטן מסכם את הדברים ואומר: “היום, בשנות העשרים של המאה ה-21, אנו כולנו יודעים מה חשיבותה של תחרות ומי שיוצא ממנה נשכר הוא הצרכן העומד בקצה ולכן אנו נמשיך וניצור את האלטרנטיבה הטובה ביותר בתחום ונהווה תחרות ממשית לכל המונופולים הגדולים הקיימים בשוק זה”.


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר