מבצע 'אחריות מנצחת'

כך המשטרה נערכת לאכיפת הסגר - מהערב

אלפי שוטרים, במחסומים ובסיורים, יתריעו ולאחר מכן יחלקו דו"חות למפרי תקנות סגר הקורונה השלישי שייכנס ברחבי הארץ לתוקפו, למשך שבועיים לפחות, החל מהערב בשעה 17:00 (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

אלפי שוטרים ייפרסו היום (ראשון)בהיערכות מיוחדת ומעובה, במוקדים רבים ברחבי הארץ, לצורך פעילות פיקוח ואכיפת הגבלות התנועה וההתקהלות של הסגר השלישי שיחל בשעה 17:00.

עיקר הפעילות המשטרתית תתמקד בפיקוח ואכיפת התקנות, בדגש על התקהלויות אסורות, פיקוח ביצוע הבידוד של האנשים החולים והמבודדים והגבלות התנועה בכל רחבי הארץ, זאת "נוכח מצב החירום הלאומי הנוכחי וכדי לשמור על בריאות הציבור ולמנוע הדבקה המונית", כך אומרים במשטרה.

תגבור הפעילות תהיה הן במרחב הבינעירוני והן בתוך הישובים עצמם, על ידי מחסומים קבועים החל מהשעה 18:30, וכן 'מחסומים מדלגים' לצד סיורים בכניסות לערים ובתוכן, במטרה למנוע התקהלות או יציאה אסורה של אזרחים למרחב הציבורי בניגוד לתקנות.

יעד נוסף בפעילות זו, הוא לפקח אחר פעילות תקינה של בתי עסק שהורשו לפעול, ומנגד על אי פעילות של בתי עסק שפעילותם נאסרה.

במשטרה מדגישים כי הם מפרידים בין מידע לחירום: "בעת כל אירוע חריג המצריך התערבות וטיפול משטרתי, יש ליצור קשר מיד עם מוקד החירום של המשטרה - מוקד 100 - לקבלת מידע. כדי להתעדכן אודות התקנות וההגבלות, יש ליצור קשר עם מוקד המידע הארצי של המשטרה - מוקד 110 - או באחד מערוצי הדיגיטל של המשטרה ומשרד הבריאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר