שתף קטע נבחר

מוני הראל: "מכבי ת"א נראתה פשוט בושה"

הבעלים של הפועל ת"א העביר ביקורת על היכולת של הצהובים ב-2:0 למכבי חיפה: "חשבתי שדברים כאלה כבר נעלמו מהכדורגל". שחקן בקבוצה: "לא ציפינו מהם ליותר". קנדה יפתח בהרכב מול רמה"ש (ג', 20:30, ישיר בספורט 5 ו-HD). גוטמן: "זו חוויה לשחק בחצי הגמר בר"ג"

לאחר שסיימו הערב (ב') את האימון המסכם לקראת המפגש מול עירוני רמה"ש, בחצי גמר גביע המדינה, מיהרו שחקני הפועל ת"א לביתם, כדי לצפות במשחק בין מכבי חיפה למכבי ת"א (0:2 לירוקים) שהתקיים בבלומפילד. האדומים זעמו על היכולת של היריבה העירונית, שלטענתם לא נלחמה עד טיפת הזיעה האחרונה.

 

הבעלים של הפועל ת"א, מוני הראל, לא חסך ביקורת מהצהובים ואמר ל-ynet: "היה מתסכל לראות את המשחק, חשבתי שדברים כאלה כבר נעלמו מהכדורגל. מכבי ת"א נראו פשוט בושה, אסור לשחקנים מקצוענים להתנהג בצורה כזו. אין לי טענות למכבי חיפה, הם קבוצה טובה יותר ממכבי ת"א, אבל לא יכול להיות שקבוצה ברמה של מכבי ת"א תראה כמו שהם נראו היום".


מוני הראל: "אסור לשחקנים מקצוענים להתנהג בצורה כזו" (טל שחר)

 

"עכשיו אנחנו מתרכזים בחצי גמר הגביע מול רמת השרון", סיכם הבעלים האדום, "לאחר מכן נהיה עם הפנים לדרבי, ואני מקווה שנוכיח שאנחנו קבוצה טובה יותר ממכבי".

 

שחקן בקבוצה אמר ל-ynet: "לא ציפינו ליותר ממכבי, הם עוד יצאו בזול. אף אחד לא היה מתפלא אם היה נגמר 0:5 וחיפה היתה מצמצמת את הפרש השערים".

 

שחקן אחר הוסיף: "הפועל פ"ת נלחמה נגדנו יותר כשניצחנו אותה 1:7. נקווה רק שגם בדרבי הם יעלו עם אותה רמת רצון ומוטיבציה".


שטראובר ומלול. שחקן בהפועל: "זה יכול היה להיגמר ב-0:5" (אלי אלגרט)

 

קנדה יפתח מול רמה"ש. גוטמן: "חוויה לשחק בחצי הגמר"

שלושה ימים אחרי ששמרה על המקום הראשון בליגה, ושלושה ימים לפני הדרבי התל אביבי הגדול, תתנתק מחר הפועל ת"א ממאבקי האליפות ותתרכז במאבקי הגביע. האדומים יתמודדו (ג', 20:30, שידור ישיר בספורט 5 ו-HD) באצטדיון רמת גן מול הסינדרלה השנתית - עירוני רמת השרון, שתנסה לעשות עוד הפתעה אחת בדרך לגמר הנכסף.

 

המאמן אלי גוטמן יהנה מחר מסגל שחקנים מלא, כולל הקשר אביחי ידין, שהתאושש ממתיחה בשריר התאומים והתאמן הערב (ב') כרגיל. ידין ישמור על מקומו בהרכב, גמו גם המגן דדי בן דיין, שלא השלים היום אימון מלא, אך יהיה כשיר למשחק וישמור על מקומו בהרכב.


אימון הפועל ת"א. גם ידין חזר לכר הדשא (צילום: אורן אהרוני)

 

שינוי אחד מתכנן גוטמן בהרכב - כאשר עמרי קנדה יפתח על חשבונו של דני בונדר. יתר ה-11 יהיו זהים לאלה שניצחו את מ.ס. אשדוד בשבת, כאשר מהראן לאלא ימשיך לקבל קרדיט לצידו של איתי שכטר בחוד, וערן זהבי ישמור על מקומו בקישור האחורי.

 

"תתנתקו ממה שקורה בליגה", ביקש המאמן אלי גוטמן משחקניו, "זו חוויה לשחק בחצי גמר הגביע ברמת גן. תגיעו מרוכים כדי להשיג את הנצחון". גוטמן הראה לחניכיו את המשחק בו ניצחה רמת השרון את מכבי פתח תקווה בשלב רבע הגמר במפעל והרעיף מחמאות על היריבה.

 

בנושא אחר, הנהלת הפועל ת"א עדיין לא דנה בסוגיית הכרטיסים לדרבי ורק לאחר המשחק מחר תתקיים ישיבה לגבי שער 8. לאחר הישיבה תוציא הקבוצה הודעה רשמית בה יתברר האם שער 8 יוקצה לאוהדי מכבי או לאוהדי הפועל. מכירת הכרטיסים למשחק תיפתח ביום רביעי.


אלי גוטמן. "זו חויה לשחק בחצי הגמר" (צילום: אורן אהרוני)

 

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, דגלאס דה סילבה, ואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, ערן זהבי, דניאל דה רידר, גילי ורמוט, מהראן לאלא, איתי שכטר.


פורסם לראשונה 03/05/2010 21:14

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עמרי קנדה
צילום: אלי אלגרט
מומלצים