יום רביעי, 29.05.2024 שעה 05:58
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

סילבס: אנחנו במגמת שיפור כבר תקופה ארוכה

מאמן הפועל חיפה סיכם את ה-0:0 מול הפועל חדרה: "בן בסט? אני והצוות שלי עושים מה שנכון בעינינו". שרון מימר: "הכדורים לא נכנסו, יש ימים כאלה"

|
חיים סילבס (עמרי שטיין)
חיים סילבס (עמרי שטיין)

אחרי שני ניצחונות רצופים, הפועל חיפה נעצרה הערב (שבת) כאשר נפרדה במסגרת המחזור ה-13 של ליגת הבורסה לניירות ערך באצטדיון סמי עופר ב-0:0 מהפועל חדרה, שהשלימה מצדה משחק שישי ברציפות ללא הפסד.

מאמן הפועל חיפה, חיים סילבס, סיכם את המשחק ואמר: “היה משחק מאוד מאוד קשה, מזג אוויר שמקשה מאוד ורוח צידית שלא נוחה מבחינת כדורגל. אני חושב שזו פעם ראשונה העונה במשחקים שלנו שאין גול, היו מצבים, שניים-שלושה לנו ושניים-שלושה להם וזהו. העובדה שעדן בן בסט לא שותף? אני והצוות תמיד עושים את מה שנראה לנו הכי נכון מבחינת הקבוצה וזה מה שהחלטנו וראינו לנכון”.

שחקני הפועל חיפה (עמרי שטיין)שחקני הפועל חיפה (עמרי שטיין)

סיכום הסיבוב הראשון: “אנחנו במירוץ מטורף עם משחק כל שלושה או ארבעה ימים, אני חושב שהייתה לנו פתיחה רעה מאוד לסיבוב, אבל יואב כץ עזר וצירף שחקנים שעזרו לנו מאוד ואנחנו במגמת שיפור כבר תקופה ארוכה, למרות המשחק הזה. אני לא יודע איך לסכם סיבוב, אבל נדבר לקראת הפלייאוף ונראה מה מצבנו”.

גל אראל (עמרי שטיין)גל אראל (עמרי שטיין)

אלמוג בוזגלו הוסיף: “צפינו את המשחק הזה, ידענו שזה יהיה קרב חפירות והראשונה שתמצמץ תספוג, עמדנו טוב בהגנה ולצערי בהתקפה היה חסר משהו ברגל המסיימת. הפעם זה לא נכנס, נקווה שבפעם הבאה זה כן ייכנס. פתחתי את העונה בצורה לא טובה ובצורה גרועה כמו כל הקבוצה, ירדתי לספסל בצדק ויש לי המון ביקורת עצמית על זה. יש לנו סגל רחב מאוד ואנחנו מתמודדים עם המון חוסרים ובתקופה האחרונה קיבלתי את ההזדמנות ואני שמח שנכנסתי טוב למשחק מול אשדוד וניצחנו. הפעם היה חסר משהו ברגל המסיימת, הולך לי לא פשוט העונה, אבל אני אף פעם לא אוריד את הראש ואמשיך לעבוד קשה כדי להוכיח שמקומי במגרש”.

מיעוט הדקות העונה: “אני לא יכול להגיד שלא קיבלתי הזדמנויות, הייתי לא טוב ואני עובד על עצמי גם מנטלית וגם פיזית ואני חייב להמשיך להאמין בעצמי ובסוף זה יגיע, אסור לוותר לעולם”.

אלמוג בוזגלו (עמרי שטיין)אלמוג בוזגלו (עמרי שטיין)

מאמן הפועל חדרה, שרון מימר, אמר: “כמו שהמשחק התפתח זה יכל ללכת לשני הכיוונים, היו מצבים לשתי הקבוצות ובסופו של דבר אני חושב שהתיקו משקף. הכדורים היו על קו השער ולא נכנסו, יש ימים כאלה, פעם זה נכנס ופעם לא. המשחק מול מכבי חיפה? זה משחק שהוא חלק מהליגה שלנו ואנחנו רוצים להמשיך במומנטום, לפני חמשת המשחקים האלה כבר קברו אותנו ואנחנו הצלחנו להתאושש, אבל אנחנו צריכים להמשיך ככה”.

שרון מימר (עמרי שטיין)שרון מימר (עמרי שטיין)

חלון ההעברות של ינואר: “אחד הדברים שהרווחנו בחודש וחצי האחרונים זה ההבנה שלא צריך לשנות פה את הקבוצה, יש פה קבוצה טובה שתוכל להחזיק אותנו עד סוף השנה וננסה רק לעשות תיקונים קטנים ולהביא עזרה עם עוד שני שחקנים שיחזקו אותנו, אבל לא צריך סתם לעשות מהפכה”.

שוער חדרה, רובי לבקוביץ’, הוסיף: “אני חושב שהיה משחק טוב, פעם אני עוזר לקבוצה ופעם מישהו אחר, עבדנו קשה כקבוצה בתנאים מאוד קשים עם הרוח הזאת, זה מאוד קשה להתמודד עם מזג האוויר הזה ואני חושב שעשינו משחק טוב, הבאנו המון בגרות, בתחילת העונה הגענו גם למצבים והכל ואיך שהוא הפסדנו את המשחק, אז אני חושב שעשינו עבודה טובה”. 

רובי לבקוביץ' עוצר (עמרי שטיין)רובי לבקוביץ' עוצר (עמרי שטיין)

היכולת שלו ומצבה של הקבוצה: “כולם מחמיאים לי וההשתלבות שלי הייתה מאוד טובה כי ככה זה בחדרה, זה כמו בית, אני שמח על ההחלטה שלי לבוא לחדרה, הם לקחו אותי אחרי הפציעה בחו”ל ואני שמח להחזיר להם על האמון. יש לי הרבה נסיון בליגת העל, אני לא זוכר דבר כזה שאתה משחק כל כך טוב ולא לוקח נקודות, אפשר גם לדבר על הקורונה וזה לא היה פשוט, אבל לא היה מזל. הפעם זה בדיוק המשחק שהיינו מפסידים בתחילת העונה, בהרבה מקומות אחרים היו עושים מהפכה, אבל נתנו בנו אמון ושקט, עבדו בצורה נכונה ושמרו על כבוד וסבלנות ואני חושב שחדרה היום קבוצה טובה שיכולה ללכת קדימה”.

אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */