היסטוריה: הרב הראשי לישראל באיחוד האמירויות

הראשון לציון הרב יצחק יוסף יקיים במהלך השבת ביקור בקהילה היהודית • הוא צפוי לחנוך בית ספר יהודי חדש בדובאי ובית כנסת באבו דאבי

הרב הראשי לישראל, הרב יצחק יוסף, עם הרב לוי דוכמן היום בדובאי // צילום: דניאל סיל // הרב הראשי לישראל, הרב יצחק יוסף, עם הרב לוי דוכמן היום בדובאי

היסטוריה באיחוד האמירויות: הרב הראשי לישראל - הראשון לציון הרב יצחק יוסף יקיים במהלך השבת ביקור בקהילה היהודית של איחוד האמירויות. במהלך ביקורו הרב יוסף צפוי להיפגש עם בכירים באמירויות, לחנוך את בית הספר היהודי החדש בדובאי, ולהשתתף בטקס חגיגי ומיוחד עם רב הקהילה.

כמו כן, במהלך הביקור יחנוך הרב הראשי יוסף את הפעוטון החדש של הקהילה, יסייר במסעדה הכשרה החדשה במגדל בורג׳ ח׳ליפה בדובאי ויחנוך בית כנסת קהילתי חדש באבו דאבי.

הרב לוי דוכמן, רב ה-JCC, אמר: "הביקור של הרב הראשי הוא היסטורי ועבורנו זה גם כבוד גדול לארח אותו כאן באמירויות. אנחנו שמחים לקבל את פניו כשאנחנו חונכים ופורצים דרך בכמה מהמוסדות החדשים שלנו".

דניאל סיל, חבר במנהל בית הכנסת "בית תפילה" באבו דאבי, הוסיף ואמר: "ביקור היסטורי זה מגלם את ההישגים ההיסטוריים של החודשים האחרונים. עם הכרת תודה לנסיך הכתר, כבוד השייח׳ מוחמד בן זייד, אנו יכולים לחגוג עידן חדש של שיתוף פעולה באזור. אנו עומדים להבטיח שליהודים שבאים לעבוד או לבקר בדובאי, אבו דאבי, וברחבי האמירויות, תהיה גישה למוסדות ושירותים יהודיים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר