מדלן בת ה-17 נהרגה בתאונה - הנהג הפוגע חשוד ששתה אלכוהול

בשבת האחרונה נסעה הנערה עם בת דודתה, כאשר צעיר בן 21 התנגש ברכבן. מדלן מתה מפצעיה כעבור כמה שעות. על פי החשד, הנהג היה בדרכו חזרה ממסיבת יום הולדתו. "ילדה טובה, כולם אהבו אותה"

זמן צפייה: 01:57

הסרטונים בטלפון הנייד של מדלן שמאילוב כהן הפכו לזיכרונות אחרונים של צעירה מלאת שמחת חיים. בת ה-17 נסעה במוצאי שבת האחרונה במכוניתה עם בת דודתה שלי. השתיים המתינו ברמזור אדום סמוך למושב משמר השבעה, אז הגיח רכב במהירות והתנגש ברכבן. מדלן מתה מפצעיה כעבור כמה שעות, ואתמול הובאה למנוחות. בת דודתה שנפצעה קשה עדיין מאושפזת במרכז הרפואי שיבא.

"שתיהן לא ענו, והתחלנו לדאוג", שחזרה האם. "גיסי ישר פתח חדשות, ראה את האוטו שדומה לאוטו שלי. תמיד הייתי אומרת לה, אני סומכת עלייך, לא סומכת על מה שמסביב", אמרה האם. "זה היה הפחד שלי תמיד. זה מה שקרה. היא הייתה ילדה טובה עם מלא חברים, כולם אהבו אותה".

עוד בחדשות 13:

משרד הבריאות לקופות החולים: מבצע החיסונים יתחיל ב-23 בדצמבר

חשד: גבר מהמרכז התחזה לפסיכולוג – ואנס מטופלת • פרסום ראשון

גנץ פיטר את הנדל והאוזר מתפקידיהם: "בחרו בית פוליטי חדש"

מדלן שמאילוב כהן, נהרגה בתאונת דרכים בכניסה למשמר השבעה
מדלן שמאילוב כהן, נהרגה בתאונת דרכים בכניסה למשמר השבעה | צילום: חדשות 13

"חזרתי הביתה לסוף שבוע", סיפר אחיה של מדלן, דוד. "כשהלכתי היא באה להגיד לי ביי, חיבקתי אותה. אם הייתי יודע שזו הייתה הפעם האחרונה שאני אראה אותה". סמיון בקר, שביתו נפצעה קשה בתאונה, סיפר: "לפי דעתי, היא לא יודעת כלום. היא גם לא זוכרת כי זה היה ממש בבום ממה שאני הבנתי. כמובן שגם לא אמרנו לה על בת הדודה שלה שנפטרה".

נהג הרכב הפוגע, תושב גני תקווה בן 21, נעצר בחשד לנהיגה בהשפעת אלכוהול. על פי החשד הוא היה בדרכו חזרה מחגיגות יום הולדתו, ומעצרו הוארך עד יום רביעי. במהלך חקירתו סיפר על אהבתו לערק. "הוא אוהב לשתות ערק? ככה הוא מסביר את זה? איך גדל דבר כזה? מפלצת", אמרה האם קרין.