אייל גולן מגיב לסרטון הנשיקה: "יש אנשים שכל מטרתם לפגוע"

אחרי שהתפרסם סרטון של הזמר שבו הוא מקבל נשיקה בלחי מבחורה, עכשיו מגיעות התגובות שלו ושל דניאל אשתו • "לא מוכן לתת יד לעוול שנגרם לי"

צילום: לירון מולדובן // "זה כנראה אף פעם לא יהיה פשוט". אייל גולן

דבר אחד כנראה בטוח בכל הקשור לבידוד שבו מחוייב אייל גולן שאושר כי אכן נדבק בקורונה - משעמם לא יהיה לו בוודאות.

בסרטון שפורסם אמש (ראשון) בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" והפך במהרה לוויראלי, נראה גולן חוגג בדובאי יחד עם חברים קרובים, שביניהם חיים רביבו. מה שעורר את הסערה בתוכנית לא היו החגיגות כמובן, אלא אישה לא מזוהה שחיבקה את גולן בגבו ונישקה אותו על הלחי.

שלא במפתיע, הנשיקה הפכה לשיחת היום ברשת והאות ניתן למתקפה מצד אלפי גולשים. "גועלי. בן אדם נשוי עם תינוקת  חדשה. איך אתה נותן לה להימרח עליך ככה? זוועה", נכתב בתגובות, וגולשים נוספים הגיבו ב"בסדר, לפעמים בא לו פרוסה עם שוקולד מה הבעיה", ו"עץ עקום לא מתיישר".

גולן לא נשאר אדיש לסערת הסרטון, והיום (שני) העלה פוסט תגובה לחשבון האינסטגרם שלו שבו כתב ל-849 אלף עוקביו: "זו מיקי, היא כמו אחותי, היא ובעלה רונן הם חברים טובים שלי מזה שנים רבות", פתח גולן את הפוסט בהבהרת זהותה של האישה המנשקת המסתורית.

על השפתיים - רק את דניאל. אייל גולן ואשתו בחתונתם // צילום: ניר פקין
על השפתיים - רק את דניאל. אייל גולן ואשתו בחתונתם // צילום: ניר פקין

"נפגשנו בדובאי לאחר שלא התראינו כל תקופת הקורונה, הם זוג יקר ואהוב ובילינו יחד כהרגלנו. אני לא מוכן לתת יד לעוול שנגרם לי, לאשתי ובטח לילדיי בגלל סרטון שהוצא לחלוטין מהקשרו. עצוב לי לגלות בכל פעם מחדש שיש אנשים שכל מטרתם לפגוע ולחבל בחייהם של אחרים ומסוגלים להפיץ סרטון כזה לכלי התקשורת ולזרוע כל כך הרבה רוע. כולנו בני אדם ואנחנו צריכים להיות אחד בשביל השני ולא נגד. 

"קהל אהוב שלי, בזכותכם אני ומשפחתי נשארים חזקים במקרים מהסוג הזה, זה כנראה אף פעם לא יהיה פשוט אבל אתם משאירים אותנו שפויים", סיים את הפוסט, שצבר תוך פחות משלוש שעות יותר מ-26 אלף לייקים ואלפי תגובות.

 "מלך שלי איתך בטוב וברע", כתב ליאם גולן בנו הבכור של גולן. גם אלין גולן הצטרפה לאחיה וכתבה: "אבושי שלי אוהבת אותך, איתך באש ובמים", והגיסה, קארין גרינברג אחותה של דניאל, הוסיפה אהבה וחיזוקים מצידה וכתבה: "הקלות הבלתי נתפסת של אנשים לסכסך ולעשות רע. גיסי ואחותי היקרים אני אוהבת אתכם, אתם חזקים מול כולם".

הפוסט של גרינברג
הפוסט של גרינברג

שעה לאחר עליית הפוסט של גולן, גם דניאל גרינברג עצמה העלתה תגובה קצרה לסטורי שלה באינסטגרם וכתבה: "בוקר טוב עולם! לא הבנתי על מה כל הרעש האמת. על נשיקה בלחי? אני קוראת את ההודעות שלכם ודבר אחד יש לי לומר: אני חיה בשלום עם בעלי היקר. תודה על הדאגה בכל אופן.

"מאחלת לכל אחד ואחת מכם אושר גדול. שתלמדו להפיץ אהבה ולא רוע", הוסיפה, ולסיום צירפה מסר של אהבה לבעלה השוהה בבידוד הרחק ממנה ומבתם התינוקת מיאל: "בעלי, איך שנגמר הבידוד אני מפצצת אותך בנשיקות על הלחי וגם על השפתיים". 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר