פוצצה חצ'קון וכמעט התעוורה

מרי אן, בת 17 מהפיליפינים, רק ניסתה לפוצץ פצעון על פניה • אך החצ'קון רק התנפח והתרחב על כל גשר אפה, ואף אחד לא יודע מה הסיבה לתופעה ההזויה

צילום: מתוך טוויטר // החצ'קון התרחב על פניה של מרי אן ופגע בראייתה

מרי אן רגאצ'ו, נערה בת 17 מהפיליפינים, רק רצתה לפוצץ חצ'קון כואב באזור אפה, אך כמעט הפכה לעיוורת. בהתחלה חשבה שהחצ'קון נובע מבעיה הורמונלית רגילה, ושברגע שהיא תפוצץ את החצ'קון הוא יעלם לאט לאט.

"זה היה כואב ולחצתי על זה", סיפרה. במקום זאת, הנפיחות רק הלכה והתרחבה על פניה של מרי אן, והחלה לתפוס את כל גשר אפה. כעת, הנפיחות פוגעת בראייתה של מרי אן, והיא כמעט לא מצליחה לראות.

למשפחה אין מספיק כסף על מנת לפנות לרופא ולברר ממה סובלת הנערה, לכן אמה ניסתה לטפל בה בעזרת צמחי מרפא, אולם ללא פתרון. "אימא שלי ניסתה בהתחלה לטפל בזה באופן מקומי עם צמחי מרפא שהיא מכירה, פשוט אין לנו כסף לשלם לרופא או לבית חולים כדי להתמודד עם הבעיה הזו" סיפרה מרי אן.

מצבה של מרי אן המשיך והחמיר, ולבסוף החליטו ההורים לקחת אותה לבית החולים המקומי באזור עיר מגוריהם נובה אקיה. הרופאים המקומיים היו אובדי עצות והבהילו את מרי אן לבית חולים ממשלתי. "אני מבינה שצריך טיפול משמעותי ושיכול להיות שהפנים שלי כבר לא יחזרו להיות כמו שהם היו קודם בגלל מה שיש לי", סיפרה מרי אן, לכלי תקשורת במדינה.

משפחתה של הנערה פנתה לתקשורת במטרה לגייס כספים לטיפול הארוך ולבדיקה קלינית, בתקווה שזו תמצא את הגורם להתנפחות הקשה והמשונה של פניה. אנחנו מחזיקים אצבעות למרי אן רגאצ'ו הצעירה שתתרפא במהרה וימצא הפתרון לבעיה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר