צביעת דירה – הכירו את מבצע הכל כלול: בלי הפתעות ובמחיר מנצח!

חברת CARE 4 HOME משדרגת לכם את הבית החודש, במבצעים חסרי תקדים. הניסיון, המקצועיות והמוניטין שבנתה לעצמה החברה במהלך עשרים השנים האחרונות הפכו אותה לאחת מהחברות המובילות בארץ לצביעת בתים. והתשלום? רק לאחר שהבעתם שביעות רצון מלאה מהעבודה

freepik

בתקופה בה כולנו מבלים יותר זמן בבית הפרטי שלנו, חשוב שנרגיש בו נעים ונוח. זו גם הזדמנות מעולה לשדרג את הבית ולהפוך קיר מלא כתמים וחורים במראה עייף, לקיר צבוע בצורה מושלמת. מאחורי חברת CARE4HOME אלפי לקוחות מרוצים מכל רחבי הארץ. החברה מאפשרת לכם ליהנות מהעבודה האיכותית והמקצועית שלה במחיר אטרקטיבי במיוחד הכולל צבע, ניקיון, תיקונים וריסוס ללא תוספת או הפתעות. ואתם, משלמים רק לאחר שהבעתם שביעות רצון מלאה מהעבודה.


צביעת דירה במחיר – מבצעי החודש של חברת CARE4HOME

  • צביעת דירת 2 חדרים קומפלט כולל תיקונים, צבע וריסוס רק 999 ₪
  • צביעת דירת 3 חדרים קומפלט כולל תיקונים, צבע וריסוס רק 1,199 ₪
  • צביעת דירת 4 חדרים קומפלט כולל תיקונים, צבע וריסוס רק 1,499 ₪
  • צביעת דירת 5 חדרים קומפלט כולל תיקונים, צבע וריסוס רק 1,699 ₪

כל היתרונות בדירה אחת: צביעת דירה עם CARE4HOME

מחיר אטרקטיבי– מחירי צביעת הדירה של CARE4HOME הם הכי אטרקטיביים שתפגשו.


התאמת זמן העבודה הרצוי ללקוח – זמן עבודה מותאם לדרישת הלקוח. צוות מיוחד נבנה במיוחד עבורכם כדי לעמוד בלוח הזמנים הנכון לכם. (לרוב, צביעת דירה אורכת יום אחד בלבד).


חומרים איכותיים – חברת CARE4HOME עושה שימוש אך ורק בצבעים אקריליים של טמבור הנחשב לצבע הקירות היקר והטוב ביותר לקירות הבית ומתאים למזג האוויר הישראלי.


צביעת דירה במחיר “הכל כלול” – כל המחירים של צביעת דירה בחברת  CARE4HOME כוללים את הצבע, התיקונים, הניקיון והריסוס.


שקיפות מלאה-המחיר שנקבע מראש הוא המחיר שתשלמו בלי תוספות ובלי הפתעות.


איכות עבודה – לחברה ניסיון של 20 שנה בצביעת דירות, עובדה המאפשרת לה להתחייב לאיכות העבודה כשהתשלום מתבצע רק בגמר העבודה ולאחר שביעות רצון מלאה מצד הלקוח.


מקצוענים עד הגג

לחברת CARE4HOME עשרים שנות ניסיון בצביעת דירות. לצוותי החברה ידע מקצועי נרחב ביותר וכן ניסיון רב בטכניקות צביעה רבות בסטנדרטים גבוהים ההופכים את הצביעה לאומנות של ממש. החברה מאפשרת לכם לבחור מבין מגוון אפשרויות צביעה:


  • צביעת קירות- צביעת דירות, צביעת משרדים, צביעת עסקים, צביעת חדר ילדים, צביעת חדר אורחים, צביעת חדר טלוויזיה, צביעת חדר משחקים.
  • צביעה אומנותית
  • שפכטל אומנותי
  • ציפוי קירות דמוי שיש
  • טקסטורות שונות ומגוונות לקיר
  • טיח צבעוני לקירות
  • עבודות צבע בהתזה
  • עבודות צבע בצבעי שמן
  • עבודות צבע מגוונים כגון: סטוקו, צבע גמיש, גרגירים וענתיק.

צובעים את המדינה

לחברת CARE4HOME שירות בפריסה ארצית והיא מעניקה שירות בכל רחבי הארץ בין היתר צביעת דירה ב: אשדוד, אשקלון, תל אביב, ראשון לציון, יבנה, ירושלים, גדרה, חולון, חיפה, הרצליה, באר שבע, בני ברק, רמת גן, נס ציונה, נתניה, פתח תקווה, גבעתיים ועוד. הצוותים המיומנים של החברה מאפשרים לכם לקבל שירות מהיר תוך עמידה בלוחות זמנים על פי דרישות הלקוח. החברה מאפשרת קבלת שירות הצעת מחיר וייעוץ טלפוני ותחילת עבודה למחרת (לפי מידת הדחיפות).


צביעת דירה עם הצבע הטוב ביותר

כל עבודת צביעת דירה של חברת CARE4HOME  מתבצעת באמצעות צבע מקצועי סופרקריל מט פלוס של טמבור. צבע אקרילי מקצועי בגימור מט בעל עמידות ויכולת כיסוי גבוהה ביותר. מצוין לשימוש בקירות פנימיים וחיצוניים של הבית. צבע רחיץ מאוד בעל יכולת ייבוש מהירה, מאושר תו תקן ישראלי ואיכותי ללא עופרת וכרומטים צבע שאינו דוהה או מתקלף וקל מאוד לניקוי.


צוות צבעים מקצועי לדירה

לחברת CARE4HOME צוות צבעים מקצועי בעל ניסיון וידע רבים. החברה מתאמת עבורך את הגעת אחד הצוותים המקצועיים שלה שיבצע עבורך את העבודה בצורה הטובה והאיכותית ביותר תוך עמידה מלאה בלוחות זמנים של התחלה וסיום צביעת הדירה. (גיוס עובדים נוספים לצורך עמידה בלוח הזמנים במידת הצורך).


תיקונים לפני תחילת הצביעה

לפני כל תחילת עבודה צביעה מבצעים הצוותים המיומנים של חברת CARE4HOME את כל סוגי התיקונים ומכין את הקירות לצביעה. ההכנה כוללת הוצאת מסמרים, דיבלים, ברגים ותיקון סדקים, שיוף והחלקת האזור הדורש תיקון והכנתו לצביעה.


ניקיון הדירה בסיום צביעת הדירה

בחברת CARE4HOME חושבים על הלקוח ועל הפרטים הקטנים ביותר ולכן, בתום הצביעה ידאג הצוות לניקיון יסודי של כל שאריות הצבע, החלונות, הפנלים, הדלתות , המשקופים, המפסקים, המתגים וכמובן, הרצפה כך שהלקוחות מקבלים בית שכיף להיכנס אליו.


ריסוס מקצועי נגד נמלים וג’וקים במתנה

באווירת ההתחדשות וכניסה לבית נקי וצבוע, מעניקה חברת CARE4HOME ללקוחותיה ריסוס נגד נמלים וג’וקים בזמן הכי אידיאלי לביצוע.


בדיקת שביעות רצון בסוף צביעת הדירה

לחברת CARE4HOME חשובה שביעות הרצון של כל אחד מלקוחותיה ולכן, בתום צביעת הדירה נבדקת איכות הצביעה על ידי הלקוחות כאשר כל פרט ופרט הדורש תיקון מתוקן מידית במקום והתשלום מתבצע רק לאחר שביעות רצון מלאה של הלקוח.


מקצוענים מקיר לקיר

עשרות שנות ניסיון של צביעת דירות הופכת את חברת CARE4HOME לחברה המובילה והמבוקשת בתחומה המאפשרת ללקוחותיה ליהנות מאיכות עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר כשהתשלום מתבצע רק עם סיום העבודה ולאחר שהלקוחות מביעים את שביעות רצונם המלאה מהעבודה. לצוותים של החברה ניסיון וידע רבים המאפשרים  להם להציע ללקוחותיה מגוון טכניקות צביעה בגוונים ייחודיים בכל חדר. החברה מספקת שירות קשוב עם יחס אישי ומקפידה במיוחד על עמידה בלוחות הזמנים הרצויים ללקוח. אם גם אצלכם בבית הקירות מוכתמים, מתקלפים או נראים עייפים, זה הזמן להזמין את החברה וליהנות מעבודה איכותית במחירים חסרי תקדים.


אז אם גם אתם מעוניינים לשדרג את הבית בצביעת דירה מקצועית ואיכותית במחיר מנצח


לפרטים נוספים והמלצות הקליקו כאן


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר