התאונה בכביש 1

האב נפרד בבכי מילדיו: "ידידיה, לך עם אלישיב - ותן לו יד"

בבכי שלא נעצר לרגע, בדמעות ובתפילה - כך ליוו בני המשפחה את האחים ידידיה חיים ואלישיב ז"ל, שנהרגו בתאונה המחרידה בכביש 1, בערב שבת קודש; צפו בהספדו המטלטל של האבא (הספדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות איתמר קירשבוים)

תיעוד קורע לב ב'כיכר השבת': הלילה (ראשון) נערכה הלווייתם של האחים ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס ז"ל מהיישוב בית אל, שנהרגו בתאונה הקטלנית בכביש 1, ביום שישי האחרון.

מסע ההלווייה נערך בהר המנוחות בירושלים בהשתתפות בני המשפחה שביכו את האבידה הגדולה ללא הפסקה.

האבא יעקב יונגרייס נשא דברי אמונה מדהימים ונפרד מילדיו בהתרגשות ובכאב עצום: "אנחנו נמצאים בתוך ימי חנוכה, כולם מכירים את השיר: 'באנו חושך לגרש', כל אחד זה אור קטן, ריבונו של עולם נתן לנו משימה כעם ישראל להאיר את החושך בעולם הזה בתוכן רוחני על פי הדרך שהוא הציב לנו.

"ריבנו של עולם, גלוי וידוע לפניך שהשתדלנו לחנך את הנשמות הללו. האור שלכם ימשיך להאיר אצלינו, לכו לפני כסא הכבוד ותגידו לריבונו של עולם שיתן לנו כח להמשיך את אותו שמחה שהיתה לנו".

האב סיפר בדמעות על הדלקת נר ראשון של חנוכה עם ילדיו: "רק ביום חמישי האחרון, איזה ריקודים עשינו במרפסת, איך התרגשנו, איך התלהבתם מהסביבון הפתעות של אבא ואמא, עם כל השמחה הזאת תעלו למעלה. תהיו מליצי יושר עלינו שיהיה לנו כח לעמוד באתגר המטורף הזה".

לסיום אמר: "מידי לילה היינו אומרים יחד 'קריאת שמע' עם הילדים, כשהאחות הקטנה טליה לא היתה נרדמת - אלישיב ז"ל היה מרדים אותה בשיר 'המלאך הגואל אותי', ידידיה לך עם אלישיב ותן לו יד, יש לכם בשמיים סבא וסבתא משני הצדדים - קבלו אותם ותראו להם את הדרך ותחבקו אותם".

כפי שדווח בהרחבה ב'כיכר השבת', ידידיה חיים בן ה-5 ואלישיב בן ה-7, בני משפחת יונגרייס מהיישוב בית אל, נהרגו ביום שישי האחרון, שעות לפני כניסת השבת, בתאונת דרכים קשה ליד לטרון, בכביש 1.

דודם בן ה-25, שנהג ברכב הפרטי, ואח נוסף, בן 10, נפצעו באורח קשה ופונו במסוק עם חבלה רב מערכתית לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

לאחר צאת השבת נמסר מבית החולים כי יאיר יונגרייס, האח שנפצע קשה, יצא מכלל סכנה ב"ה וכעת מצבו מוגדר יציב.

אמם של הילדים ילדה לפני ימים ספורים, והדוד לקח אותם לשהות בבית המשפחה ביישוב בית אל בשבת, בכדי לסייע למשפחה, כאשר בדרך אירעה התאונה הקטלנית בין הרכב למשאית.

נהג המשאית סיפר כי הוא עצר בשולי הדרך בשל תקלה, וכי אחרי התאונה - הוא עצר את רכבו בצד וניגש לסייע להם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר