ביקוש שיא

הערב בחצות זה קורה: הגרלת ענק למחזיקי התורה

הערב, מוצאי שבת בשעת חצות תיערך הגרלת ביניים לכל אותם אלו שיצטרפו להחזקת בית המדרש הגדול בעולם, מפעל התורה 'ישיבה על קברו', לע"נ ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן (חרדים, מקודם)

(צילום: Yaakov Cohen/Flash90)

הערב בחצות זה קורה, הגרלת ביניים תערך הערב לאלפי השותפים שנטלו חלק בהמשך פעילותם הכבירה של בית המדרש הגדול בעולם, המפעל האדיר 'ישיבה על קברו', בכדי שהם יוכלו להמשיך ולתגמל את רבבות הלומדים לעילוי נשמתו הטהורה של רשכבה''ג מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן זצוק''ל.

מיום הקמת מפעל התורה ובהוראתם הישירה של גדולי ישראל שליט''א הוחלט להעניק פרסי עידוד קבועים ללומדים אשר יעברו בהצלחה את כור המבחן. היוזמה פרסה כנפיים במהירות והדבר הוכח מעל למשוער כאשר המונים בעקבות כך נבחנים מידי יום על חוק לימודם כאשר הכל נעשה לעילוי נשמתו הטהורה של מי שהיה אבי התורה והישיבות בדור האחרון.

להצטרפות >>>

תקופת הקורונה הביאה עמה תקופה לא פשוטה בעליל, הקושי ניכר בכל פינה, אך גם על מפעל התורה האדיר הקושי לא פסח, המפעל שאוגר בתוכו רבבות לומדים נכנס לקשיים של ממש, הקושי העיקרי נעשה כאשר אין די יכולת לממן את פרסי העידוד והתמיכה באלפי הלומדים אשר נבחנים מידי יום על דבר לימודם. החשש גובר מיום ליום עד כדי כך שישנו חשש להפסקת ורפיון המפעל האדיר הזה. הפסקת המפעל המבורך, קושי בל יתואר.

הקושי לא פסח על המפעל, אך בימים אלו מנסים בכל דרך להמשיך את הלימוד המבורך, להמשיך את המפעל הכביר הזה, בעצתם של גדולי ישראל שליט''א הוחלט לצאת בקריאה להמוני בית ישראל להטות שכם ולהיות שותפים במפעל 'ישיבה על קברו' כאשר הדרך המיועדת להצטרף להחזקת התורה היא על ידי השתתפות בהגרלות הענק הנערכות בימים אלו.

המשתתפים בזכויות של מפעל התורה 'ישיבה על קברו', נכנסים להגרלה הגדולה על משכורת חדשית על סך 12,000 ש"ח לחודש ובסך הכל על סך 144,000 ש"ח, ובנוסף יתקיימו הגרלה על כל ספרי רשכבה"ג מרן ראש הישיבה זצוק"ל עם הקדשה אישית של בנו ראש ישיבות ארחות תורה וחבר מועצת גדולי התורה הגאון הגדול רבי שרגא שטיינמן שליט"א.

כמו כן, תיערך הגרלה היסטורית וחסרת תקדים על כל ספרי רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א עם הקדשה אישית ממרן שליט"א. המשתתפים בחבילת VIP יקבלו בנוסף ללא הגרלה במתנה את ספר 'הארמון' בחזון איש 5, ורוכשי חבילת שותפות יזכו לשטר שותפות בו הם מקבלים חלק ושותפות במליוני שעות הלימוד בשנת תשפ"א ב'ישיבה על קברו'.

הערב לאחר ההצטרפות של ההמונים תיערך הגרלת ענק בה יוגרלו בין היתר סכום של 3,000 ש''ח ברשת המזון 'אושר עד' וסכום של 3,000 ש''ח לקניית ספרים. הגרלה משמעותית מאוד, לכל אותם אלו שיטלו חלק במשך החזקת התורה.

תחשבו על זה רגע, יש בידכם לזכות, ולא רק בזכיית ההגרלה, אלא גם לעשות מעשה טוב לעילוי נשמתו הטהורה של מרן ראש הישיבה זצוק''ל אשר מסר את נפשו עבורנו. הצטרפו עוד עכשיו להחזקת בית המדרש הגדול בעולם ותזכו בהגרלה המבוקשת שתיערך הלילה בחצות. הצטרפו כעת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר