כמעט לינץ'

סרטון ערוך או יידוי אבנים סמוך לקצין צה"ל?

בסמוך לרמאללה, נצפה קצין צה"ל כשהוא מותקף באבנים מטווח אפס על ידי מתפרעים פלסטיניים, בעודו מנסה לברוח ולא להגיב • דובר צה"ל: הפלסטינים ערכו את הסרטון (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: פלסטיני)

באזור הכפר אל מועייר הסמוך ליישוב עדי-עד בגוש שילה בבנימין, בסמוך לרמאללה הפלסטינית, נצפה קצין צה"ל מותקף באבנים מטווח אפס.

בסרטון, אותו הפיצו הפלסטינים, נראה הקצין כשהוא מנסה לברוח מהמתפרעים הפלסטינים המיידים עליו אבנים בעודם עומדים קרוב אליו.

הסרטון עורר זעם רב ברשתות החברתיות, כאשר רבים מאשימים את צה"ל באוזלת יד מול המחבלים הפלסטינים, אך בצה"ל טוענים כי הסרטון ערוך.

דובר צה"ל מסר כי "מבדיקת התקרית המתועדת עולה כי שני לוחמים הוצבו במארב במרכז הגבעה מול הפרת סדר קבועה שמתקיימת באל-מורייר ושהייתה ידועה מראש. הנערים מפרי הסדר הופתעו על ידי הלוחמים. חלקם נפלו לאחור עד למורד ההר, ושניים-שלושה מהם השליכו אבנים תוך מנוסתם לאחור לאחר שהופתעו מטווח קרוב על ידי הכוח".

"בעוד שהפלסטינים מציגים את התיעוד כ'תמונת ניצחון', מהסרטון שהם מפיצים למעשה נחתכו הרגעים שבהם הלוחמים הבריחו את מפרי הסדר - והושארו רק הרגעים האחרונים לפני שגם מפרי הסדר שנותרו במקום ברחו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר