צילום: GettyImages // גבר שרוצה, עושה. אם הוא לא עושה אז הוא לא רוצה. כמה פשוט

תשכחו מהכל: זה המשפט שכל אישה שיוצאת לדייטים חייבת לדעת

סדרת כתבות חדשה: הסודות ליצירת זוגיות מאת מחברת הספר "מכל מחזריי השכלתי" • הפעם: איך תדעי אם הגבר בעניין שלך או לא?

אולי שמעת בעבר הסברים מגברים כגון, "זה בגלל הקורונה. אין עכשיו לאן לצאת, הכל סגור", או "קבלתי פרויקט גדול עכשיו בעבודה שגוזל ממני את כל הזמן שלי" או שפתאום הוא נזכר שהוא לא באמת בנוי לזוגיות כפי שחשב לפני חודש, שזה מתקדם מהר מידי והוא צריך זמן לחשוב, וגם "אני לא גבר של הגדרות, בואי נזרום ונראה לאן זה מתפתח". 

כשרן ואני התחלנו לצאת, הוא היה כולו נלהב וחיזר אחריי בטירוף. טלפונים, הודעות, דייטים. לאחר כחודש, במהלכו נקשרתי אליו והתחלתי לפתח רגשות, הוא לקח צעד לאחור. כששאלתי אותו לפשר העניין, קבלתי הסבר: "אני בתקופה לחוצה עכשיו, תביני אותי". אז הבנתי אותו כפי שביקש וחיכיתי, אבל הלהט מההתחלה לא חזר. ניסיתי בעצמי ליזום, וקבלתי ממנו בכל פעם הסבר שונה מדוע הוא בדיוק לא יכול. אחרי חודש קפצה לי בהפתעה בפייסבוק תמונה חדשה שלו מחובק עם מישהי, וכך הבנתי שהוא ואני זה לא.

וזה בדיוק הקאץ': הוא לא ממש אומר שהוא לא מעוניין, אלא משדר שהוא כן רוצה להמשיך את הקשר. אז את מחכה ומחכה ומחכה... כמו שאני חיכיתי, כי הבנתי אותו, וזו הטעות.

למה? כי גבר שמעוניין בך לא יטען שכרגע אין לו זמן פנוי, לא יפסיק לחזר בגלל עומס בעבודה, ובאורח פלא יהיה מאוד בעניין של הגדרות. הוא יתקשר, יסמס, יציע לך לצאת, יהיה יצירתי למרות מגבלות הקורונה ויתכנן לכם את הטיול לשבת הקרובה. הוא ישקיע בקשר שלכם, גם ובעיקר אם מדובר בתחילת הקשר. 

גבר שרוצה – זה גבר שעושה! ובהתאמה, אם הוא לא עושה הוא לא רוצה 

אם את בקשר עם גבר שלא מתקשר, בקושי מסמס, לא יוזם, לא משקיע ולא מזמין אותך לבילוי משותף, זה אומר שהוא לא רוצה. זה כל כך פשוט שלעתים המוח הנשי לא מסוגל להכיל את זה. שוב, גבר שרוצה – זה גבר שעושה! זה המשפט הכי חשוב שאישה צריכה להפנים בכל מה שקשור ביצירת קשר רומנטי עם גבר. 

נעלם? הוא פשוט לא רוצה // צילום: GettyImages
נעלם? הוא פשוט לא רוצה // צילום: GettyImages

לכן, חשוב שתפנימי, גבר שבאמת ירצה אותך יעשה ויזום, כך הגברים בנויים, הם בנויים לעשייה. כשהם עושים הם מרגישים שהם מתקדמים אל עבר המטרה ומשיגים תוצאות. אם את חשובה לו, הוא ייזום ויפעל. כן, גם אם הוא ביישן.

חשוב שתדעי, עד היום לא פגשתי אף לא גבר אחד שלא הסכים עם המשפט הזה. גבר שיצאתי איתו בעבר אף הרחיב את המשפט באופן הבא: גבר שרוצה – מוצא דרך. גבר שלא רוצה? מוצא תירוץ.

לכן, אם הגבר שמולך מספק לך תירוצים, ולא חשוב מהם, זה אומר רק דבר אחד: שהוא לא מעוניין! ולך נותר לעשות רק דבר אחד, ללכת, להתקדם אל עבר הגבר הבא שיכנס לחייך, ירצה אותך ויעשה.

כולנו מכירות את הסיפורים שאנחנו מספרות לעצמנו: "הוא רוצה, אבל..." תאמיני לי שהייתי שם לא מעט פעמים בעצמי, אבל עם יד על הלב, האם את מעוניינת בגבר שרוצה אותך אבל לא מספיק? אני מאמינה שלא.

גבר שרוצה אותך אבל לא מספיק, יחליף אותך באחרת בשנייה שהיא תגיע. את לא רוצה להיות ממלאת המקום או זו שהוא שומר על אש קטנה, נכון? את בטח גם לא מעוניינת להיות אחת מכמה נשים שהוא יוצא עמן בו זמנית. אף אחת מאתנו לא רוצה זאת. ולא, הוא לא צריך זמן כדי להכיר אותך טוב יותר ואז להידלק. רוב גברים לא בנויים כך.

מבטיחה לך שברגע שתפנימי את המשפט החשוב הזה, תחסכי לעצמך זמן מבוזבז, שיחות "יחסינו לאן" והרבה כאבי לב ואכזבות. פני את הזמן שלך לגבר שבאמת רוצה אותך, מחזר ויוזם. יש כאלה לא מעט. 

ספוילר: בטיפ הבא נדבר על משמעות המילים עבור הגברים לעומת איך שנשים תופסות אותן.

הכותבת היא מחברת הספר "מכל מחזריי השכלתי" – כל הסודות שמעולם לא סיפרו לך ליצירת זוגיות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו