שתף קטע נבחר

גודוי קרוס הפסידה, שער מרגש לבואונאנוטה

הקבוצה ממנדוסה מתחילה להיפרד מחלום האליפות, לאחר 1:0 לסנטראל. קשר ריבר כבש שער ניצחון ב-1:2 על ולס והקדיש אותו ל-3 חבריו שנהרגו בתאונת הדרכים אותה הוא עצמו שרד

מתחילה להיפרד מחלום האליפות? גודוי קרוס, אחת מהפתעות העונה בארגנטינה ומי שהוליכה את טבלת הקלאוסורה במשך לא מעט מחזורים, ספגה לפנות בוקר (ש') הפסד שיכול לשים קץ לפנטזיות של אוהדיה.

 

הקבוצה ממנדוסה, על הגבול עם צ'ילה, נכנעה 1:0 בביקורה אצל רוסאריו סנטראל ושני מחזורים לסיום, היא כבר לא תלויה בעצמה וזקוקה לשילוב של תוצאות כדי להגשים את חלום התואר ההיסטורי. שער של כריסטיאן צ'יטסוף, דקה בתוך תוספת הזמן של המשחק, העניק למארחת ניצחון דרמטי.


ראסינג חוגגת. הבטיחה כמעט סופית את ההישארות (צילום: AFP) 

 

רוסאריו סנטראל שמחה לשמוע על התיקו של שכנתה לתחתית, חימנסיה לה פלאטה, שלא הצליחה לכבוש ב-0:0 החלש מול לאנוס, אבל התאכזבה לגלות כי ראסינג קלוב ניצחה 1:2 בטיגרה. כעת, שני מחזורים לסיום, 'לה אקדמיה' ביתרון 6 נק' על סנטראל בטבלת הירידות והיא הבטיחה כמעט סופית עונה נוספת בליגה של הגדולות. רוסאריו, לעומת זאת, כמו חימנסיה, תשחק בפלייאוף נגד הירידה, בתקווה לא להצטרף לצ'קאריטה ואתלטיקו טוקומאן, שנשרו לליגת המשנה.

 

קלאודיו ביילר (21 בנגיחה) ולוקאס אבלדניו (32) העניקו לראסינג ניצחון רביעי ברצף, שכאמור, משאיר אותה כמעט סופית בליגה הראשונה. דייגו קסטאניו (27) רק השווה זמנית לטיגרה. במשחק שפתח את המחזור, ניואלס אולד בויס המשיכה להתבסס בחלק העליון של הטבלה, לאחר 0:2 בחוץ על ארסנל, משערים של אגוסטין אלאז'ס (12) ורולנדו סקיאבי (30). בסיום התפטר מאמן המפסידה, חורחה בורוצ'אגה.


פאולו פרארי חוגג. אחר כך הגיעו הדמעות של בואונאנוטה (צילום: AP)

 

במשחק שנעל את משחקי השבת, ריבר פלייט חזרה מפיגור לניצחון 1:2 על ולס סארספילד, במשחק שייזכר בעיקר בשל השער המרגש של דייגו בואונאנוטה. הקשר הצעיר, שעבר טרגדיה אישית בינואר האחרון, חזר לאחרונה למגרשים וכבש בדקה ה-81 שער ניצחון לקבוצתו.

 

'אל אנאנו' (הגמד), שהזיל דמעות על הדשא, הקדיש את הגול לשלושת חבריו שנהרגו בינואר האחרון בתאונת דרכים, אותה הוא עצמו שרד. קודם לכן, ריקרדו אלבארס העלה את ולס ליתרון (8), לפני השיוויון של פאולו פרארי (45), שקיבל אסיסט יפה מאריאל אורטגה.

 

בגלל ה-1 במאי, לא ייערכו היום משחקים בארגנטינה והמחזור יינעל ביום ראשון עם המשחקים הבאים: באנפילד - הורקאן, קולון - אתלטיקו טוקומאן, צ'קאריטה - אסטודיאנטס, סן לורנסו - ארחנטינוס ג'וניורס, בוקה ג'וניורס - אינדפנדייטה (24:00, שידור ישיר בספורט 2).

 

הצמרת (17): 1. אסטודיאנטס 33 נק' (16 מש'); 2. ארחנטינוס 32 (16); 3. גודוי קרוס ואינדפנדיינטה (16) 31 כ"א; 5. ניואלס 27.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
דייגו בואונאנוטה
צילום: AFP
מומלצים