גבר מחייך מחבק אישה (צילום: istockphoto)
גם גברים אוהבים מחוות רומנטיות. המזל הוא שאין להן דרישות מי יודע כמה | צילום: istockphoto
"היא השיגה לי את הזמר שאני הכי אוהב"

"אשתי עשתה לי מחווה סופר רומנטית דווקא בחתונה והביאה לי את הזמר שתמיד גורם לי – ולא משנה באיזה מצברוח אני – להתחיל לשיר. באמצע הערב הלהקה התחילה לנגן שיר שלו, ואני התחלתי לשיר בקולי קולות. ואז הוא פתאום הופיע בעצמו, מחזיק מיקרופון, מהדלת האחורית, והצטרף ללהקה. כולם כמובן היו בהלם – אבל אני עדיין לא ראיתי אותו ולא הבנתי מה קורה. כשראיתי אותו אני מודה שהיה לי פיק ברכיים קל, בחיים לא הייתי מופתע ככה".
(נועם, 32, קרית אונו)

"היא קנתה לי מניה של קבוצת כדורגל"

"כשהייתי ילד מאוד אהבתי קבוצת כדורגל מסוימת, אבל היא התפרקה ומאז לא שמעתי מהם. יום אחד אשתי קראה איפשהו שהקבוצה קמה מחדש, ושהאוהדים מוכרים מניות. אשתי המלכה קנתה לי ליום הולדת 40 מניה של הקבוצה בשווי 1,000 שקל – והפכה אותי לבעל מניה בקבוצה שאהבתי כל חיי. את שטר המניה היא גם מסגרה, ועכשיו זה תלוי אצלי במשרד (היא רצתה שזה יהיה בחדר השינה, אבל היא ויתרה לי גם על זה). היום הקבוצה באמת קמה בזכות האוהדים, ואפילו עלתה ליגה. כבוד. איזו מלכה אשתי, אמרתי כבר?"
(רפי, 42, חולון)

"היא מנקה לי את האופנוע ומשאירה פרח"

"יש לי טוסטוס קטן בעל ערך סנטימנטלי אדיר עבורי. הוא לא ענקי, הוא לא מטיב לנסוע למרחקים (בטח שלא על כבישים מהירים), אבל אין מצב שאני אמכור אותו אי פעם. חברה שלי (אוטוטו אשתי) לא מתה על הרעיון ומעדיפה שאני כבר אקנה כבר אוטו. אבל למרות הסלידה שלה ממנו, מדי פעם, כשאני מגיע בבוקר להניע את הטוסטוס, אני מגלה שהיא צחצחה לי את המראות ושמה לי פרח על הדשבורד. דרך נחמדה להתחיל את הבוקר".
(מאור, 28, רמת גן)

אישה מתאפרת ליד טוסטוס (צילום: istockphoto)
מצחצחת את הטוסטוס ולא שוכחת פרח. אולי היא רק רצתה לראות את עצמה במראה טוב יותר? | צילום: istockphoto

"היא השיגה לי את קונאן אובריין"

אם יש גבר שאני יכול לראות בכל יום בשבוע, זה קונאן אובריין. אני גם יכול לדבר עליו בלי הפסקה. חברה שלי שתחיה מכירה אותי מספיק טוב וידעה מה הכי ישמח אותי בעולם: היא הצליחה להשיג לי תמונה חתומה אותנטית של קונאן. לא כזאת עם הקדשה כללית, אלא עם חתימה אישית הממוענת אליי. זה לקח לה שלושה חודשים של הפעלת קשרים, טובות והמון ניג'וסים. אם תשאלו אותי (ושאלתם), אין מחווה יותר רומנטית מזאת".
(נימרוד, 25, תל אביב)

 
גבר ישן (צילום: stacey_newman, Istock)
אין כמו יקיצה טבעית אחרי חודשים של משמרות לילה | צילום: stacey_newman, Istock
"היא נתנה לי לישון עד הבוקר"

מאז שאשתי ואני הפכנו להורים, אנחנו עובדים במשמרות לילה. היא אחראית להתעורר עד ארבע לפנות בוקר, ואז מתחילה המשמרת שלי. ברוב הימים היא טורחת להעיר אותי ולא מוותרת על דקה, אבל היה איזה שבוע שעבדתי עד מאוחר ובאופן כללי הייתי עייף מהרגיל. כשהגיע יום חמישי היא צ'יפרה אותי ונתנה לי להמשיך לישון עד תשע. התעוררתי בבעתה: ראשית מהמחשבה שהייתה לי יקיצה טבעית אחרי חודשים שלא זכרתי מה זה, שנית מהפחד שאני לא יודע איפה הן. כשקמתי, ראיתי ששתיהן יושבות בסלון ומשחקות. היא אפילו קמה להכין לי קפה. החיים הטובים".
(יריב, 32, רחובות)

"היא קנתה לי כרטיס לסופר קלאסיקו"

אני נשוי 4 שנים ויש לי 2 בנים. אני מת על המשפחה שלי, ולקחת חופש לבד לאנשהו זה לא משהו שאני באמת יכול לעשות. ליום הולדת 34 אשתי חשבה אחרת וקנתה לי כרטיסים לסופר קלאסיקו בין מדריד לברצלונה. נסעתי עם חבר טוב, בילינו 5 ימים של חופש מטורף, משחק כדורגל של הקבוצה שלי, אלכוהול ושינה רצופה. היו געגועים הביתה, אבל וואללה, הייתה לי חופשה ספונטנית באמצע החיים. אין נשים כאלה".
(מתי, 36, נס ציונה)

מנגל (צילום: istockphoto)
חם על מנגל חשמלי. ותודה לאישה | צילום: istockphoto
"היא הפתיעה אותי עם מנגל חשמלי"

חברה שלי ידעה שאני חם על מנגל חשמלי. לפני שעברנו לדירה עם מרפסת, גרנו בבית פרטי והייתי מנפנף שם בטירוף כל שבת. אבל מנגל חשמלי, עם כל מה שהוא כולל, עולה משהו כמו 2,000 שקל. חודשיים היא עשתה לי פרצופים על זה שיש דברים יותר חשובים עכשיו להשקיע בהם את הסכום הזה. ואז, רגע לפני פסח, היא פשוט קנתה לי אותו כי היה לה חשוב שאת ה'על אש' הראשון של יום העצמאות נעשה אצלנו".
(רוני, 30, תל אביב)

"היא מבשלת לי כל ערב"

"כל ערב כשאני חוזר מהעבודה, אני זוכה לארוחה חמה. חשבתי שרק אמא שלי כזאת, אבל אני שמח שנפלתי על אחת שיודעת לפנק את הגבר שלה. היא אמנם לא מבשלת כמו אמא שלי, אבל לגמרי מתקרבת לשם. ויודע כל אחד, אין כמו לחזור מורעב הביתה וליפול על ריח של אוכל. זה עדיף על הפיתה עם החומוס מתקופת הרווקות".
(יוסי, 33, נס ציונה)

גבר, אישה וכלב במיטה (צילום: sswartz, Istock)
אחר-כך היא הרשתה לכלב לעלות למיטה ולישון איתנו, בפעם הראשונה. זאת אישה אמיתית! | צילום: sswartz, Istock
"היא חיברה את כל האהבות שלי"

"כשהייתי בן 19 חשבתי שאני יודע מה זאת אהבה. אהבתי את הכלב שלי, אהבתי אישה, אהבתי קבוצת ספורט. היום אני מתגעגע נורא לכלב הזה, מבין שהאישה הייתה סתם ילדה ושמכבי אף פעם לא תחזיר לי אהבה. ככל שאתה מתבגר אתה מבין שאהבה זה קונספט שאי אפשר להבין אותו, אבל כשהייתי בן 19, חייל בצה"ל, שחיתי עמוק בנהר התחושות.

למרות האידיליה היה דבר אחד שהפריע – האהבות של חיי לא התחברו. האישה לא אהבה ספורט או כלבים, הכלב אהב את כל מי שהביא לו אוכל, וקבוצת הספורט, כמו כל קבוצת ספורט, לא אהבה אף אחד. אבל היה לילה אחד שהאישה החליטה לחבר את הכל. במחווה מפתיעה היא הציעה להצטרף אליי למשחק של מכבי, ואולי היא עשתה את עצמה – אבל נראה שהיא ממש נהנתה. אחר כך היא הרשתה לכלב לעלות למיטה ולישון איתנו, בפעם הראשונה (והיחידה). ובבוקר, כשהתעוררנו, היא בכלל לא כעסה עליי ששכחתי שזה היה יום השנה שלנו.
(עמית, 27, גבעתיים)

>> בפעם הקודמת: נשים סיפרו איך הן מנפנפות בחור