פנטהאוז ב-25 מיליון ש"ח: האם כדאי להשקיע בשוק הנדל"ן בדובאי?

מייד אחרי ההסכם עם האמירויות, החלו הישראלים להתעניין בשוק הנדל"ן במדינת המפרץ. רגע לפני ההסתערות, המתווכים המקומיים מתכוננים: "בטוחים שברגע שתגיעו לכאן - תתחילו גם לרכוש נכסים"

זמן צפייה: 09:33

פורטוגל, יוון, גרמניה ואפילו טורקיה - משקיעי הנדל"ן הישראלים כבר הגיעו כמעט לכל מקום בעולם. לאחרונה, רגע לאחר שהוכרז נרמול היחסים עם האמירויות, החלה להתעורר גם סקרנות כלפי שוק הנדל"ן במדינת המפרץ - והרי ידוע שכל שוק חדש שנפתח להשקעות מסקרן מייד את מי שמחפשים לקנות במחיר נמוך יותר מאשר בישראל, עם תשואות גבוהות מאלה שאפשר להשיג אצלנו.

"מערכת היחסים החדשה בין המדינות שלנו גרמה להתעניינות בקרב הרבה ישראלים", הסביר מנכ"ל סוכנות התיווך SpringfieldUAE פארוק סייד. "אני מאמין שברגע שישראלים יתחילו להגיע לכאן יותר, הם יתחילו ממש להעריך את אפשרויות הרכישה. אני כל כך בטוח שהם יגיעו וירכשו נכסים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

פרקליט המדינה הבא: עו״ד עמית אייסמן, פרקליט מחוז חיפה

מקורבי גנץ בשיחה עם מקורבי נתניהו: "נצביע בעד פיזור הכנסת"

בכירים בקופה"ח זועמים: לא מסבירים לנו איך לקלוט את החיסונים

הקומה ה-99 בבניין בורג' ח'ליפה בדובאי
הקומה ה-99 בבניין בורג' ח'ליפה בדובאי | צילום: חדשות 13

אחד מהנכסים המוצעים למכירה נמצא בקומה ה-99 בבניין הגבוה בעולם, בורג' ח'ליפה. הבניין נחנך כבר לפני עשור, אולם יש עוד קומות ודירות שהבנייה שלהן מסתיימת רק עכשיו, בהן הפנטהאוז שבו ארבעה חדרי שינה עם שירותים צמודים ונוף שמשקיף על כל העיר. כל זאת, ב-25 מיליון שקלים.

ואומנם מדובר במחיר לעשירים בלבד, אבל הוא ממחיש בדיוק את מה שקורה בשוק הנדל"ן של דובאי. המחיר למטר רבוע באחד הבניינים היוקרתיים והייחודיים ביותר בעולם הוא בערך חצי מהמחיר של נכסים דומים כיום בתל אביב. "זו מציאה", התעקש סייד, "השוק היה חלש בשנים האחרונות, ולכן אני חושב שזה זמן מצוין לקחת נכסים כאלה במחיר כזה".