שתף קטע נבחר

פורלאן: אחרי הגול של בניון, חששתי מהגרוע מכל

חלוץ אתלטיקו מדריד חגג את ההפסד המתוק לליברפול (2:1), שהעלה את קבוצתו לגמר הליגה האירופית. רפא בניטס: "הגיע לנו לעלות. עכשיו נצטרך להתחזק בארבעה-חמישה שחקנים"

ושוב, ליברפול מסיימת עוד עונה ללא תואר. האדומים מאנפילד אמנם ניצחו אמש את אתלטיקו מדריד 1:2, אבל הודחו בחצי גמר הליגה האירופית בעקבות שער החוץ שספגו. רפא בניטס, שסוגר עוד עונה עגומה כמנג'ר האדומים, נשמע כצפוי די מאוכזב בסיום.

 

"הגיע לנו לעלות לגמר, אבל לצערנו נפלנו קורבן לחוקים ולשער חוץ שלא היינו צריכים לספוג", אמר הספרדי אחרי הניצחון העצוב, "בכל מקרה אני גאה בשחקנים שלנו. הם נתנו את הכל ועשו כל מה שצריך כדי שנעלה לגמר".


בניון מול לופס. שער של הישראלי לא עזר לאדומים (צילום: AP)

 

בניטס, שהכחיש בימים האחרונים את הדיווחים על סיכום שלו ביובנטוס לעונה הבאה, התייחס גם לעתיד קבוצתו: "היה מי שאמר בתקופה האחרונה שאנו זקוקים לארבעה או חמישה שחקני חיזוק ואני מסכים עם הקביעה הזו. בעונות האחרונות קיצצנו בהוצאות שלנו על מנת לעמוד במטרות הכלכליות של המועדון, אבל אין ספק שבקיץ נצטרך להתחזק משמעותית".

 

מאמן אתלטיקו: "עכשיו יהיה קשה נגד פולהאם"

אתלטיקו, לעומת זאת, חגגה העפלה לגמר אירופי ראשון מאז ההפסד בגמר גביע אירופה למחזיקות גביע ב-1986. הקולצ'ונרוס לא זכו בגביע יבשתי מאז 1962, כאשר ניצחו בגמר של אותו מפעל שכבר לא קיים יותר.

 

"זה הישג גדול עבורנו להגיע למעמד הזה. אנו שמחים במיוחד כי עברנו קבוצה גדולה כמו ליברפול אחרי מאמץ אדיר שהשקענו", סיכם דייגו פורלאן, מי שכבש את השער המצמק באנפילד, שהעניק לקבוצתו את הכרטיס למפגש על התואר מול פולהאם.


פורלאן מול ג'רארד. האורוגוואי צחק אחרון באנפילד (צילום: AFP)

 

החלוץ האורוגוואי גם סיפר בסיום על תחושותיו במהלך המשחק: "אחרי השער של בניון,

כשהם עלו ל-0:2, חששתי מהגרוע מכל. התחלתי לחשוב שאנחנו עם רגל וחצי בחוץ, אבל מצד שני גם ידענו ששער אחד מספיק לנו כדי להעביר את היתרון אלינו. אני שמח שזה מה שקרה".

 

קיקה סאנצ'ס פלורס, מאמן אתלטיקו, ביקש להוריד את שחקניו לקרקע: "זה הישג ענק מבחינתנו, אבל מצד שני אסור לשכוח שהמטרה היא זכייה בגביע ולא רק להעפיל לגמר. מצפה לנו עוד יריבה קשה מאנגליה וברור שגם נגדה יהיה קשה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דייגו פורלאן חוגג בנאפילד
צילום: רויטרס
מומלצים