אמירה קשה נוספת נגד נתניהו: שבוע לאחר שפעיל המחאה נגד נתניהו, סדי בן שטרית, השווה את התהליכים שהתרחשו בגרמניה בשנות ה-30' לאלה המתרחשים כיום בישראל - מה שניתן היה לפרש גם כהשוואה של נתניהו להיטלר - ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, השמיע היום (חמישי) אמירות ברוח דומה. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

בריאיון לתוכניתם של ינון מגל ובן כספית ב-103FM, ברק השווה בין תהליכים שהתחוללו במדינות עם משטר פשיסטי לאלה המתרחשים בישראל כיום. "נתניהו צועד בנתיב שבו כל המנהיגים של תנועות פשיסטיות בדורות האחרונים צעדו בהם", אמר ברק. בשלב הזה, אחד המראיינים, ינון מגל, שאל אותו: "כולל היטלר ומוסוליני?", וברק השיב: "בדיוק אותם צעדים. כל מנהיגי התנועות הפשיסטיות ב-150 השנים האחרונות הלכו באותו קו". 

בליכוד הגיבו בחריפות לדברים: "אהוד ברק, ממובילי 'הדגלים השחורים', חצה היום את כל הקווים האדומים בכך שהשווה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנבחר באופן דמוקרטי להנהגת המדינה היהודית, לבין הצורר הנאצי אדולף היטלר שרצח 6 מיליון יהודים. לאמירותיו המקוממות של אהוד ברק אין שום מקום בשיח, וכל מנהיגי הציבור חייבים לגנותם ובראשם יו״ר האופוזיציה יאיר לפיד, שיחד עם פעילות אירנית ברשתות החברתיות מתדלק את הפגנות 'הדגלים השחורים'".

בהמשך הריאיון, התייחס ברק גם לתפקודו של נתניהו בניהול משבר הקורונה – והאשים אותו במה שכינה 'מחדל': "הניהול הכושל של הקורונה הוא המחדל הכבד ביותר מאז הקמת המדינה. אצלנו אין אמון בממשלה כי נתניהו הוא אפס במנהיגות, אפס בניהול ואפס בדוגמה אישית".